Wednesday , November 22 2017
Home / Crime / मुस्लिम नौजवान का गला काट कर क़त्ल

मुस्लिम नौजवान का गला काट कर क़त्ल

हैदराबाद 30 नवंबर: किशनबाग़ बहादुरपूरा में पेश आए क़त्ल वाक़िये में एक मुस्लिम नौजवान का गला काट कर क़त्ल कर दिया गया। अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस चारमीनार के अशोक चक्रवर्ती ने बताया कि मीर आलम टैंक की नेक्लस रोड पर एक नौजवान की लाश दस्तयाब हुई जिस पर चाक़ू से किए गए कई ज़रबात पाए गए।

उन्होंने बताया कि चहलक़दमी करने वाले अफ़राद ने नौजवान की लाश ख़ून में लुत‍-पुत पाए जाने पर पुलिस को इत्तेला दी जिस पर पुलिस ने फ़ौरी हरकत में आकर मुक़ाम वारदात पहुंच गई।

पुलिस ने बताया कि नौजवान जिसकी उम्र 16 ता 18 साल बताई जाती है, जो ज़र्द रंग की टी शर्ट और सबज़ ट्रैक पॉइंट में मलबूस है, इबतेदाई तहक़ीक़ात में पुलिस और सुराग़ रसानी दस्ता (क्लोज़ टीम) ने पता लगाया कि नौजवान जो मुस्लिम बताया जाता है,नामालूम अफ़राद ने गला काट कर बेदर्दी से क़त्ल कर दिया और इस के चेहरा पर भी मुतअद्दिद वार किए।

पुलिस ने इस सिलसिले में क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया है और पुलिस को शुबा हैके मक़्तूल नौजवान ग़ैर समाजी सरगर्मीयों में शामिल हो सकता है। पुलिस ने ख़ुसूसी टीमें तशकील देते हुए इस क़त्ल के मुअम्मे को जल्द अज़ जल्द हल करने की कोशिशें शुरू कर दी हैं।

TOPPOPULARRECENT