Tuesday , December 12 2017

मुस्लिम मसाइल की यकसूई के लिए ठोस इक़दामात का मुतालिबा

जाग्तियाल 16 नवंबर:मुसलमानों के देरीना मसाइल की यकसूई के लिए रुकने पार्लियामेंट निज़ामबाद के कवीता से शहर जाग्तियाल की मिली, समाजी और फ़लाही तन्ज़ीमों की तरफ से नुमाइंदगियों पर मसाइल की आजलाना यकसूई का यकीन दिया।

मुस्लिम शादी ख़ाना कम्युनिटी हाल में कवीता की आमद पर मिल्लत-ए-इस्लामीया के सदर रियाजुद्दीन मामा, वाइस चैरमैन बलदिया, अबदुल बारी कौंसिलर, सीनीयर क़ाइद मुहम्मद अफ़ज़ल बेग साबिर, मुहम्मद अमीनुद्दीन ने मुसलमानों के मुख़्तलिफ़ मसाइल, जाग्तियाल में मुस्लिम रेजिडेंशियल स्कूल और ब्वॉयज़ उर्दू मीडियम जूनियर के क़ियाम के अलावा मुस्लिम बस्ती में मेटरनेटी हॉस्पिटल के क़ियाम का मुतालिबा किया।

उन्होंने क़ब्रिस्तान के लिए दस एकड़ अराज़ी का मुतालिबा करते हुए कहा कि मौजूदा क़ब्रिस्तान नाकाफ़ी हो रहा है, इसी तरह क़दीम ईदगाह में भी नाकाफ़ी हो रही है। उन्होंने जदीद ईदगाह के लिए दस एकड़ अराज़ी, मुस्लिम शादी ख़ाने को जल्द से जल्द मुसलमानों के हवाले करने और शादी ख़ाने में दुसरे सहूलयात फ़राहम करने का मुतालिबा किया।

मुसलमानों पर आए दिन हमले किए जा रहे हैं, लिहाज़ा मुसलमानों को भी एससी, एसटी एक्ट की तरह मुस्लिम एक्ट का क़ियाम अमल में लाया जाये। उन्होंने उर्दू मीडियम डी एससी के क़ियाम और दुसरे मसाइल की यकसूई का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT