Saturday , December 16 2017

मुस्लिम माँ बेटा बर्क़ी ज़द में आकर फ़ौत

हैदराबाद 16 अप्रैल: सिकंदराबाद के इलाके वारसीगुड़ा में पेश आए अफ़सोसनाक वाक़्ये में माँ और कम-सिन बेटा बर्क़ी शाक की ज़द में आकर फ़ौत हो गए। सोश्यल मीडिया पर जंगल की आग की तरह फैली इस वाक़िये की इत्तेला मौज़ू बेहस बनी रही जहां वाशिंग मशीन से बर्क़ी शाक की ज़िद आकर 25 साला हलीमा और उनका 4 साला लड़का रहमान ख़ान फ़ौत हो गए।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ जिस वक़्त ये दिलसोज़ वाक़िया पेश आया उस वक़्त मकान में मुतवफ़्फ़ियों के अलावा हलीमा की 18 माह की लड़की मौजूद थी। जो इस हादिसे में महफ़ूज़ रही। पुलिस चिलकलगुड़ा ज़राए के मुताबिक़ वाशिंग मशीन के तारों को चूहों ने कुतर दिया था। पुलिस का कहना है कि तार खुला होने से बर्क़ी रो छूने के बाद ख़ातून फ़ौत हो गई। कपड़े धोने के लिए मशीन को चालू किया और उनका लड़का रहमान भी उनके आस-पास घूम रहाथा। इस दौरान हलीमा बर्क़ी शाक की ज़द में आगई और समझा जाता है कि माँ की परेशानी को देखकर ये कम-सिन अपनी माँ के क़रीब पहूंच गया और वो भी बर्क़ी शाक की ज़द में आगया। शाक की शिद्दत से दोनों माँ बेटे बरसर मौक़ा फ़ौत हो गए।

कुछ देर बाद पड़ोसीयों ने घर की ख़ामोशी को देखने के बाद इन्किशाफ़ हुआ और पुलिस को इत्तेला दी गई। हलीमा वारसीगुड़ा इलाके के साकिन अशराफ़ ख़ान की बीवी थी। अशर्फ़ पेशे से फ़िज़ियोथेरेपिस्ट बताया गया है। पिछ्ले साल ये ख़ानदान वारसीगुड़ा मुंतक़िल हुआ था। जिनका ताल्लुक़ मेदक के चेगुंटा इलाके से बताया गया है। पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है

TOPPOPULARRECENT