Saturday , July 21 2018

मुस्लिम रिजर्वेशन के उनवान पर मुशायरा

हैदराबाद 14 मई: इदारा सियासत की तरफ से जारी रिजर्वेशन के लिए तहरीक के ज़िमन में मुशायरा बउनवान मुस्लिम रिजर्वेशन में कलाम पेश करने के ख़ाहिशमंद शायरें को 20 मई से पहले अपने कलाम गीत नज़म या ग़ज़ल दफ़्तर सियासत पर जमा करवाने होंगे।

हुकूमत की तरफ से रिजर्वेशन की फ़राहमी के एलान के बावजूद हो रही ताख़ीर पर तवज्जा दहानी हर किसी की ज़िम्मेदारी है लेकिन ये बात दरुस्त है कि शायर अपने कलाम के ज़रीये बहुत अच्छे अंदाज़ में एहसासात को पेश कर सकता है।

रियासत तेलंगाना में जहां शहर के अलावा अज़ला में इन्क़िलाबी शायरें की बड़ी तादाद मौजूद है वो अपने जज़बात-ओ-एहसासात के ज़रीये ना सिर्फ हुकूमत को तवज्जा कर सकते हैं बल्ले अवाम में भी अपने कलाम के ज़रीये शऊर बेदार कर सकते हैं। इदारा सियासत की तरफ से मुजव्वज़ा मुशायरा बउनवान मुस्लिम रिजर्वेशन की तारीख़-ओ-मुक़ाम का मुतआक़िब एलान किया जाएगा लेकिन शायरें से दरख़ास्त है कि वो अपना कलाम 20 मई से पहले दफ़्तर सियासत आबिडज़ रवाना कर दें और उन कलाम के साथ अपना मुकम्मिल पिता और फ़ोन नंबर ज़रूर तहरीर करें ताके राबिता में कोई दुशवारी ना हो। इस ज़िमन में तफ़सीलात के लिए फ़ोन नंबर 9246530266पर रब्त पैदा किया जा सकता है

TOPPOPULARRECENT