Thursday , December 14 2017

मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए रुकमी इमदाद में इज़ाफ़ा

वज़ीरे आला रियासत तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ की तरफ से मुस्तहिक़ ग़रीब मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए कल्लियाना लक्ष्मी इस्कीम के तर्ज़ पर मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए फ़ी जोड़ा 51 हज़ार रुपये हुकूमत की तरफ से जारी करने के एलान का ख़ौ

वज़ीरे आला रियासत तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ की तरफ से मुस्तहिक़ ग़रीब मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए कल्लियाना लक्ष्मी इस्कीम के तर्ज़ पर मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए फ़ी जोड़ा 51 हज़ार रुपये हुकूमत की तरफ से जारी करने के एलान का ख़ौरमक़दम करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ के इस फ़ैसले पर जनाब मुहम्मद मुबिन पाशाह एडवोकेट सदर टी आर एस पार्टी कोरटला , मुहम्मद रफुद्दीन नायब सदर नशीन मजलिस बलदिया कोरटला, मुहम्मद नजीबुद्दीन टी आर एस पार्टी अक़लियती क़ाइद , मुहम्मद अबदुलसलीम फ़ारूक़ी नामा निगार सियासत कोरटला एग्जीक्यूटिव मैंबर TUJW ज़िला करीमनगर IJU इलयास अहमद ख़ान सदर वेलफेयर पार्टी आफ़ इंडिया शेख़ कोरटला, अहमद अबदुलक़य्यूम साबिक़ कौंसिलर मजलिस बलदिया कोरटला टी आर एस पार्टी अक़लियती क़ाइद अमीरुद्दीन ने कहा कि हुकूमत की तरफ से मुस्तहिक़ ग़रीब मुस्लिम लड़कीयों की शादी के लिए महिकमा अक़लियती बहबूद के ज़िलई ओहदेदारों को इस स्कीम को अमली जामा पहनाने के लिए बेहतर् रोल अदा करना चाहीए।

उन्होंने कहा कि साबिक़ में देखा गया कि महिकमा अक़लियती बहबूद के ज़िम्मेदारान ने इस ज़िमन में ज़्यादा दिलचस्पी नहीं दिखाई थी। जिस की वजह से कई अज़ला में खासकर करीमनगर में इस इस्कीम के तहत कम शादियां अंजाम दी गईं।

उन्होंने कहा कि साबिक़ में महिकमा की तरफ से शादी के लिए जो दरख़ास्त फ़ार्म जारी किए गए थे। इस में बहुत सारी शराइत और पाबंदीयां थीं।

मुख़्तलिफ़ ओहदेदारों की दस्तख़त की ज़रूरत है। हालाँकि शहरी इलाके के मुस्तहक़्क़ीन की दरख़ास्त पर कमिशनर बलदिया और देही इलाके के लिए तहसीलदार या एम पी टी ओ की दस्तख़त का लज़ूम काफ़ी था। इस के अलावा इनकम सर्टिफिकेट रिहायशी सर्टीफ़िकेट का पेश करना लाज़िम किया गया था। ग़रीब दरख़ास्त गुज़ार इमदाद के हुसूल के लिए दफ़ातिर के चक्कर काट काट कर थक हार कर मायूस होजाते। अर्बाब मजाज़ से उन मुस्लिम क़ाइदीन से गुज़ारिश की के दरख़ास्त फ़ार्म के साथ सिर्फ़ राशन कार्ड और आधार कार्ड का लज़ूम ही रखें।

TOPPOPULARRECENT