Friday , September 21 2018

मुहम्मद आमिर से दुबारा राबिता

बर्तानवी जेल से रिहा होने वाले पाकिस्तानी फ़ास्ट बौलर मुहम्मद आमिर ने पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के आला अफ़्सर से मुलाक़ात की है। 20 साला आमिर बहाली के अमल से गुज़र कर इंटरनैशनल क्रिकेट में वापस आ सकते हैं। पी सी बी के चीफ़ आप्रेटिंग आफ

बर्तानवी जेल से रिहा होने वाले पाकिस्तानी फ़ास्ट बौलर मुहम्मद आमिर ने पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड के आला अफ़्सर से मुलाक़ात की है। 20 साला आमिर बहाली के अमल से गुज़र कर इंटरनैशनल क्रिकेट में वापस आ सकते हैं। पी सी बी के चीफ़ आप्रेटिंग आफीसर सुबहान अहमद ने तसदीक़ की है कि हाल ही में उन्होंने नौजवान फ़ास्ट बौलर मुहम्मद आमिर से दो बार मुलाक़ात की और उन्हें बाअज़ ( कुछ) ज़रूरी बातें समझाये गयें नीज़ बाअज़ सवालात पूछे गए ।

ताहम इसकी तफ़सीलात से मीडीया को आगाह नहीं कर सकते। स्पाट फिक्सिंग केस में आमिर, मुहम्मद आसिफ़ और सलमान बट को 2015 तक पाबंदी का सामना है । पी सी बी के चेयरमैन ज़का अशर्फ़ , आमिर को पाकिस्तान क्रिकेट का असासा क़रार दे चुके हैं। सुबहान अहमद ने कहा कि आसिफ़ इंगलैंड में हैं और उनका पी सी बी से अभी कोई राबिता ( संबंध)नहीं है और ना ही उन्होंने कोई कोशिश की । उन्होंने आई सी सी की पाबंदी पर अपील कर रखी है , जिस का फ़ैसला आने तक हम कुछ नहीं कर सकते।

TOPPOPULARRECENT