Monday , December 18 2017

मुहम्मद आसिफ़ को खुली जेल में मुंतक़िल किया जाएगा

लंदन 7 नवंबर ( एजैंसीज़ ) एसपाट फिक्सिंग स्कैंडल में ख़ाती क़रार पाने वाले पाकिस्तान के साबिक़ फ़ासट बोलर मुहम्मद आसिफ़ को इमकान हैका आइन्दा हफ़्ता खुली जेल मुंतक़िल करदिया जाएगा । आसिफ़ के एक क़रीबी दोस्त ने बताया कि ये मुंतक़ली आइन्

लंदन 7 नवंबर ( एजैंसीज़ ) एसपाट फिक्सिंग स्कैंडल में ख़ाती क़रार पाने वाले पाकिस्तान के साबिक़ फ़ासट बोलर मुहम्मद आसिफ़ को इमकान हैका आइन्दा हफ़्ता खुली जेल मुंतक़िल करदिया जाएगा । आसिफ़ के एक क़रीबी दोस्त ने बताया कि ये मुंतक़ली आइन्दा हफ़्ता होसकती है जिस से उन्हें क़दरे राहत मिलेगी क्योंकि बंद जेल में कई ख़तरनाक मुजरिमीन भी क़ैद हैं और आसिफ़ को वहां मुश्किलात पेश आसकती थीं। आसिफ़ को एसपाट फिक्सिंग स्कैंडल में एक साल क़ैद की सज़ा हुई है ।

उन के दोस्त ने बताया कि आइन्दा हफ़्ता के अवाख़िर तक आसिफ़ को खुली जेल में मुंतक़िल करदिया जाएगा आसिफ़ फ़िलहाल इंतिहाई सीकीवरीटी वाली वानडज़ विरथ जेल में हैं । इस ताल्लुक़ से साबिक़ कप्तान सलमान बट के वुकला से राबिता की कोशिश की गई ताहम उन की मुंतक़ली की कोई तौसीक़ नहीं होसकी । सट्टा बाज़ मज़हर मजीद किस जेल में है इस का अभी पता नहीं चल सका है ।

समझा जा रहा है कि फ़ासट बोलर मुहम्मद आमिर को फ़लथम यंग अफ़ीनडरस जेल में रखा गया है । आसिफ़ के दोस्त ने बताया कि उन्हें सिर्फ़ आसिफ़ की मुंतक़ली की इत्तिला मिली है और दूसरों के ताल्लुक़ से वो कुछ नहीं कह सकते ।

TOPPOPULARRECENT