Sunday , December 17 2017

मुहम्मद हफ़ीज़ पाकिस्तानी टीम से ख़ारिज

जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ मुत्तहदा अरब इमारात में होने वाले टेस्ट सीरीज़ केलिए पाकिस्तानी टीम से टी 20 कप्तान मुहम्मद हफ़ीज़ का हटा दिया है जब कि फ़ास्ट बोलर मुहम्मद इर्फ़ान की 12 रुकनी टीम में वापसी हुई है।

जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ मुत्तहदा अरब इमारात में होने वाले टेस्ट सीरीज़ केलिए पाकिस्तानी टीम से टी 20 कप्तान मुहम्मद हफ़ीज़ का हटा दिया है जब कि फ़ास्ट बोलर मुहम्मद इर्फ़ान की 12 रुकनी टीम में वापसी हुई है।

पाकिस्तान क्रिकेट बोर्ड ने 12 रुक्नी टीम का आज ऐलान किया है जब कि टीम में मज़ीद 3 खिलाड़ियों की शामिल‌ जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ होने वाले पाकिस्तान ए टीम के मुक़ाबले के बाद होगी जो कि शारजा में 8 ता 10 अक्टूबर खेला जाएगा। मुहम्मद हफ़ीज़ का गुजिशता एक अर्सा से टेस्ट मुक़ाबलों में मुज़ाहरा इंतिहाई मायूसकुन है जिस के बाद पहले ही ये उम्मीद होचुकी थी कि जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ उन्हें टेस्ट सीरीज़ में अपनी जगह बरक़रार रखना मुश्किल होचुका है।

ज़िम्बाब्वे के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में पाकिस्तान की नुमाइंदगी करने वाले बाएं हाथ के फ़ास्ट बोलर वहाब रियाज़ भी टीम का हिस्सा नहीं बन पाए। पाकिस्तान को ज़िम्बाब्वे जैसी दूसरे दर्जा की टीम के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ में 1-1का नतीजा बर्दाश्त करना पड़ा जैसा कि ज़िम्बाब्वे ने 15 साल‌ बाद पाकिस्तान को दूसरे टेस्ट में मात‌ देते हुए सीरीज़ को 1-1से बराबर किया था।

आलमी दर्जा बंदी में पहले मुक़ाम पर फ़ाइज़ जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ हुई सीरीज़ में पाकिस्तान को 0-3की हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी थी। ज़िम्बाब्वे के दौरा पर टीम की नुमाइंदगी करने वाले बैटस्मेन असद शफ़ीक़ फ़ैसल इक़बाल और शान मस्ऊद के साथ‌ फ़ास्ट बोलर एहसान आदिल भी टीम का हिस्सा नहीं बन पाए हैं लेकिन वो हफ़ीज़ और रियाज़ की तरह टीम से मुकम्मल बाहर नहीं हुए क्योंकि उन्हें पाकिस्तान ए टीम में शामिल किया गया है।

इससे उम्मीद बाक़ी है कि अगर मज़कूरा खिलाड़ी बेहतर मुज़ाहरा करने में कामयाब होते हैं तो उन्हें पाकिस्तानी टीम में दुबारा मौक़ा दिया जा सकता है। पाकिस्तानी टीम में वाहिद नया चेहरा 34 साला बाएं हाथ के स्पिनर जुल्फ़क्कार बाबर हैं जो कि गुजिश्ता 10 सालों से पाकिस्तान के डॅव मिस्टिक क्रिकेट में मसरूफ़ हैं।

फ़ास्ट बोलर उमर‌ ग़ुल जो कि जुनूबी अफ़्रीक़ा के ख़िलाफ़ सीरीज़ के ज़रिया बैनुल-अक़वामी क्रिकेट में वापसी के ख़ाहिश‌ थे उन्हें सलक्टरों ने नजरअंदाज़ कर दिया। टीम उन खिलाड़ियों पर मुश्तमिल है। मिसबाह-उल-हक़(कप्तान) ख़ुर्रम मंज़ूर अज़हर अली यूनुस ख़ान उमर‌ अमीन अदनान अकमल सईद अजमल जुल्फ़क्कार बाबर अबदुर्रहमान जुनैद ख़ान मुहम्मद इर्फ़ान और राहत अली।

TOPPOPULARRECENT