Thursday , April 26 2018

मुहल्ला जात में सफ़ाई के नाक़िस इंतिज़ामात

सिंगा रेड्डी 5 मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) सिंगा रेड्डी बलदिया ग्रेड I का दर्जा रखती है लेकिन साफ़ सफ़ाई के मुआमले में नाक़िस कारकर्दगी से अवाम नालां हैं। सिंगा रेड्डीबलदिया मैं 31 बलदी वार्डस हैं जिस में 11 बलदी वार्डस में मु

सिंगा रेड्डी 5 मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़) सिंगा रेड्डी बलदिया ग्रेड I का दर्जा रखती है लेकिन साफ़ सफ़ाई के मुआमले में नाक़िस कारकर्दगी से अवाम नालां हैं। सिंगा रेड्डीबलदिया मैं 31 बलदी वार्डस हैं जिस में 11 बलदी वार्डस में मुस्लिम तबक़ा कसीर तादाद में मौजूद ही। मुहल्ला नक़ल साहिब गड्डा, उसमान पूरा, रहमत पूरा, जामि मस्जिद, नीचे बाज़ार, ऊपर बाज़ार, राजिम पेट, इंदिरा कॉलोनी-ओ-दीगर मुहल्ला जात में साफ़ सफ़ाई काख़ातिरख़वाह इंतिज़ाम नहीं है और मोरियों में कूड़ा क्रिकेट फंसा हुआ रहता ही। जिस की वजह से मछेरों की बोहतात हो रही है अवाम की सेहत मुतास्सिर हो रही है।

रहमत पूरा मेंअवाम ने बताया कि ख़ानगी कॉलिज के सामने दो माह से मोरियों की अदम सफ़ाई की वजह से अवाम को मुश्किलात पेश आरही हैं मुहल्ला शिवाजी नगर में भी मोरियों की सफ़ाई नहीं की जा रही है।

मोरियों में हमेशा कूड़ा क्रिकेट रहने की वजह से नालीयों में पानी जमा रहता है बलदिया अमले को इत्तिला देने के बावजूद नज़रअंदाज किया जा रहा ही। सिंगा रेड्डी बलदिया के तहत कंट्टर एक्ट पर सफ़ाई अमले को रखते हुए लाखों रुपय ख़र्च किए जा रहे हैं आख़िर मज़कूरा अमले से किया काम लिया जा रहा है इस कीतहक़ीक़ात भी ज़रूरी है अवाम ज़िला कुलैक्टर से मुतालिबा कररहे हैं कि बलदिया कंट्टर एक्ट को मंसूख़ करते हुए नए सफ़ाई अमले को मुतय्यन करें और बलदिया कारकर्दगी का जायज़ा लें।

TOPPOPULARRECENT