Friday , November 24 2017
Home / Delhi News / मुक़ाबला इंतेख़ाबात में करो ऐवान में नहीं : सुमित्रा महाजन

मुक़ाबला इंतेख़ाबात में करो ऐवान में नहीं : सुमित्रा महाजन

नई दिल्ली:  बी जे पी के एक रुकन पार्लियामेंट और समाजवादी पार्टी सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव के माबेन आज लोक सभा में लफ़्ज़ी तकरार हुई। ये तकरार उत्तर प्रदेश में मजालिस मुक़ामी इंतेख़ाबात में सियासी तोड़ जोड़ से मुताल्लिक़ थी जिस पर स्पीकर सुमित्रा महाजन ने इन दोनों से कहा कि वो जाएं और रियासत मीना इनतेख़ाबात में मुक़ाबला करें ऐवान में नहीं।

बी जे पी के शहरावसली के रुकन पार्लियामेंट दादन मिश्रा ने ऐवान में ज़िला सदर और ब्लॉक सदर के इंतेख़ाब में तोड़ जोड़ और अरकान की खरीद-ओ-फ़रोख़त का मसला उठाया। उन्होंने कहा कि यहां ज़बरदस्त सरगर्मियां चल रही हैं जबकि इंतेख़ाबात रास्त अवाम के ज़रिया करवाए जाने चाहिऐं।

उन्होंने हकूमत-ए-हिन्द से भी इस मसले का जायज़ा लेने का मुतालिबा किया। इस मौक़े पर स्पीकर ने कहा कि ये मसला मर्कज़ के दायरा में नहीं आता और रियासत से मुताल्लिक़ है लेकिन मिस्टर मिश्रा उस पर करते रहे। उस वक़्त समाजवादी पार्टी सरबराह रियासती हुकूमत की मुदाफ़अत के लिए उठ खड़े हुए।

उन्होंने कहा कि इंतेख़ाबात को अवाम के सामने करवाया जाये और उनकी पार्टी को एतराज़ नहीं है। जब मुतहारिब अरकान में मबाहिस हो रहे थे स्पीकर ने कहा कि वहां जा के लड़ो मजालिस मुक़ामी वहां हैं यहां हैं।

TOPPOPULARRECENT