Wednesday , December 13 2017

मुक़ामी चुनाव के लिए तैयार रहने का मश्वराह

येल्लारेड्डी 18 जून: दुश्मन चाहे जितनी साज़िशें करले । मंसूबे बनाए अवाम का साथ हमेशा जगन मोहन रेड्डी के लिए रहा है। येल्लारेड्डी मार्किट कमेटी अहाते में YSRCP मंडल क़ाइदीन-ओ-अरकान के साथ मुनाक़िदा एक मीटिंग से ख़िताब करते हुए रियासती क़ा

येल्लारेड्डी 18 जून: दुश्मन चाहे जितनी साज़िशें करले । मंसूबे बनाए अवाम का साथ हमेशा जगन मोहन रेड्डी के लिए रहा है। येल्लारेड्डी मार्किट कमेटी अहाते में YSRCP मंडल क़ाइदीन-ओ-अरकान के साथ मुनाक़िदा एक मीटिंग से ख़िताब करते हुए रियासती क़ाइद ज़हीर आबाद पारलीमानी हलक़ा इंचार्ज अज्ज्वाल रेड्डी ने कहा कि YSR आँजहानी वज़ीर आला की बेशुमार अवाम तरक़्क़ियाती फ़लाही सकिमात के बाइस अवाम के दिलों में आज तक उनकी मुहब्बत बरक़रार है और आँजहानी वज़ीर आला की जगह रियासत में कोई और पुर नहीं करसकता सिवाए जगन मोहन रेड्डी के।

उन्होंने रियासती हुकूमत से सवाल किया कि अगर तमाम तरक़्क़ियाती सकिमात कांग्रेस पार्टी के ही हैं तो दूसरी रियासतों में जहां कांग्रेस बरसर-ए-इक्तदार है। ये सकिमात क्यूं नहीं हैं।

मुक़ामी इदारों के चुनाव भी मुनाक़िद करने के लिए रियासती हुकूमत ठंडी सांस ले रही है क्यूंकि उसे अपनी शिकस्त का साफ़ चेहरा नज़र आरहा है।

जिस से मर्कज़ से फ़ंड ना आने पर मवाज़आत में तरक़्क़ियाती काम मफ़लूज होकर रह गए हैं। उन्होंने मुक़ामी चनाव‌ के लिए YSRCP क़ाइदीन-ओ-अरकान को तैयार रहने का मश्वराह दिया।

TOPPOPULARRECENT