Friday , December 15 2017

मुख़ालिफ़ अस्करीयत पसंदी कार्रवाई में शिद्दत का तयक़्क़ुन

पाकिस्तान ने आज तयक़्क़ुन दिया कि अलहदगी पसंद इस्लामी अस्करीयत पसंदों के ग्रुप मशरिक़ी तुर्किस्तान फ़ोर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई में शिद्दत पैदा करदेगा । क्योंकि चीन के गड़बड़ ज़दा सूबा झनजियांग में बम धमाकों से कम उम कम 31 अफ़राद हलाक ह

पाकिस्तान ने आज तयक़्क़ुन दिया कि अलहदगी पसंद इस्लामी अस्करीयत पसंदों के ग्रुप मशरिक़ी तुर्किस्तान फ़ोर्स के ख़िलाफ़ कार्रवाई में शिद्दत पैदा करदेगा । क्योंकि चीन के गड़बड़ ज़दा सूबा झनजियांग में बम धमाकों से कम उम कम 31 अफ़राद हलाक होचुके हैं ।

सदर-ए-पाकिस्तान ममनून हुसैन ने सदर चीन जी झन पिंग से आज शंघाई में मुलाक़ात की और अह्द किया कि चीन के साथ दहश्तगरदों के ख़िलाफ़ जंग में मुशतर्का कोशिश की जाएगी। मशरिक़ी तुर्किस्तान दहश्तगर्द फ़ोर्स दोनों ममालिक का मुशतर्का दुश्मन है। सरकारी ख़बररसां इदारा जिनहुआ की इत्तिलाके बमूजिब इनका ये तबसरा 31 अफ़राद की हलाकत और दीगर 90 के ज़ख़मी होजाने के बाद मंज़रे आम पर आया ।

शहर उरूम्की में कई बम धमाकों में ये हलाकत वाक़ै हुई थीं । पाकिस्तान ज़ेर-ए-क़ब्ज़ा कश्मीर की सरहद से मुत्तसिल झिनजियांग के दार-उल-हकूमत और अफ़्ग़ानिस्तान की सरहद से मुत्तसिल इलाक़ा में ये हमला किया गया था। चीन इस के लिए तुर्किस्तान इस्लामी तहरीक को ज़िम्मेदार क़रार देता है जिस ने झनजियांग में तशद्दुद बरपा कररखा है ।

यहां के मुतवत्तिन इगोर मुसलमान हैं जो हिन् चीनी बिरादरी की नौआबादियों के सिलसिला में शोरिश बरपा कररहे हैं । शुमाली तुर्किस्तान फ़ोर्स के क़ाइदीन को पाकिस्तान के क़बाइली इलाक़ों से कंट्रोल किया जाता है।

इन का तज़किरा चीनी और पाकिस्तानी क़ाइदीन के इजलास में किया गया । झ़ी और ममनून हुसैन ने इत्तिफ़ाक़ किया कि इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी की कोशिश में तआवुन में इज़ाफ़ा किया जाएगा । सदर-ए-पाकिस्तान चौथी चोटी कान्फ़्रैंस बराए तबादला-ए-ख़्याल-ओ-बहाली एतिमाद इक़दामात बराए एशीया में शिरकत के लिए शंघाई के दौरा पर हैं।

TOPPOPULARRECENT