मुख़ालिफ़ बी जे पी इत्तेहाद का कोई इमकान नहीं : प्रकाश कर्त

मुख़ालिफ़ बी जे पी इत्तेहाद का कोई इमकान नहीं : प्रकाश कर्त
सी पी आई एम ने मुख़ालिफ़ बी जे पी सैकूलर जमातों बिशमोल कांग्रेस , तृणमूल कांग्रेस और बाएं बाज़ू पर मुश्तमिल इत्तेहाद के बारे में कयास आराईयों को मुस्तरद कर दिया और कहा कि इन जमातों के क़ाइदीन का जवाहर लाल नहरू पर आलमी कान्फ्रेंस में एक

सी पी आई एम ने मुख़ालिफ़ बी जे पी सैकूलर जमातों बिशमोल कांग्रेस , तृणमूल कांग्रेस और बाएं बाज़ू पर मुश्तमिल इत्तेहाद के बारे में कयास आराईयों को मुस्तरद कर दिया और कहा कि इन जमातों के क़ाइदीन का जवाहर लाल नहरू पर आलमी कान्फ्रेंस में एक प्लेटफार्म पर जमा होने का ये मतलब नहीं कि इत्तेहाद होने जा रहा है।

सी पी आई एम जनरल सैक्रेटरी प्रकाश कर्त ने कहा कि कांग्रेस पार्टी के ज़ेर-ए‍-एहतेमाम जवाहर लाल नहरू की 125 वीं यौम पैदाइश तक़रीब में हमारी शिरकत का कुछ और मतलब नहीं निकाला जाना चाहिए। इस प्रोग्राम में प्रकाश कर्त के अलावा से नर पार्टी लीडर सीताराम य‌चोरी ने शिरकत की थी।

कांग्रेस क़ाइदीन बिशमोल सोनिया गांधी के अलावा तृणमूल कांग्रेस लीडर ममता बनर्जी , साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म और जनतादल इस सरबराह एच डी देवेगौड़ा और जनतादल यू सदर शरद यादव , सी पी आई के डी राजा और एन सी पी जनरल सैक्रेटरी डी पी त्रिपाठी ने भी इस कान्फ्रेंस में हिस्सा लिया।

प्रकाश कर्त ने कहा कि हम ने इस प्रोग्राम में इस लिए शिरकत की क्योंकि हमारी पार्टी हिन्दुस्तान को एक सैकूलर मुल्क बनाने केलिए नहरू की ग़ैरमामूली काविशों को तस्लीम करती है। इस के अलावा पारलीमानी जम्हूरी निज़ाम के क़ियाम में इन का अहम रोल रहा। ये हमारी विरासत है जिस की हम सब को ख़ुशी मनानी चाहिए।

ताहम उन्होंने ये वाज़िह किया कि कम्यूनिस्ट जमाअतें आज़ादी के बाद से कई दहों से जारी कांग्रेस के इक़्तेदार पर तन्क़ीदें करती आरही हैं। हम कांग्रेस इक़्तेदार के मुख़ालिफ़ रहे हैं। इनका ये तबसेरा कमीयूनिसट , सोशलिस्ट यहां तक कि ममता बनर्जी की प्रोग्राम में शिरकत के पस-ए-मंज़र में सामने आया क्योंकि ये कयास आराईयां की जा रही थीं कि मर्कज़ में बी जे पी ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत के ख़िलाफ़ मुख़ालिफ़ फ़िर्क़ापरस्त प्लेटफार्म उभर सकता है।

Top Stories