Wednesday , December 13 2017

मुख़ालिफ़ सुख फ़सादाद गवाह झूट बोल रहे हैं : टाईटलर

नई दिल्ली, 12 अप्रेल: कांग्रेस लीडर जगदीश टाईटलर ने 1984 के मुख़ालिफ़ सुख फ़सादाद के गवाहों पर तन्क़ीद की और कहा कि वो झूट बोल रहे हैं जिस पर भरोसा नहीं किया जा सकता। जगदीश टाईटलर के ख़िलाफ़ एक अदालत ने इन फ़सादाद में उन के रोल की अज़ सर-ए-नौ तहकी

नई दिल्ली, 12 अप्रेल: कांग्रेस लीडर जगदीश टाईटलर ने 1984 के मुख़ालिफ़ सुख फ़सादाद के गवाहों पर तन्क़ीद की और कहा कि वो झूट बोल रहे हैं जिस पर भरोसा नहीं किया जा सकता। जगदीश टाईटलर के ख़िलाफ़ एक अदालत ने इन फ़सादाद में उन के रोल की अज़ सर-ए-नौ तहकीकात का हुक्म दिया है।

जगदीश टाईटलर ने इद्दिआ किया कि एक गवाह सुरेंद्र सिंह ने अपना बयान पाँच मर्तबा बदला है। उन्होंने सवाल किया कि सीनियर‌ वकील एच एस फूल्का ने क्यों सुरेंद्र सिंह को अपना बयान कलमबंद करने पर मजबूर किया है। टाईटलर ने कहा कि उन के नाम को सुरेंद्र सिंह और जसबीर सिंह के बयान में दुबारा शामिल करलिया है।

पहले सुरेंद्र सिंह ने अपना बयान अंग्रेज़ी में दिया इस के बाद फिर इस ने गुरुमुखी में बयान दिया है। वो ये जानना चाहते हैं कि वकील ने सुरेंद्र सिंह को बयान तहरीर करने पर मजबूर क्यों किया है। उन्होंने इद्दिआ किया कि जिन जराइम की बात की जा रही है वो उस वक़्त वहां नहीं थे और वो किसी भी तरह की तहकीकात का सामना करने तैयार हैं। उन्होंने कहा कि दूसरे गवाह जसबीर सिंह का बयान भी नाक़ाबिले यक़ीन है क्योंकि अदालत ने उसे मफ़रूर मुल्ज़िम क़रार दे दिया था।

TOPPOPULARRECENT