Friday , December 15 2017

मुज़फ़्फ़रनगर के फ़सादज़दा इलाक़ों में फ़िर्कावाराना हम आहंगी की दरख़शां मिसालें

मुज़फ़्फ़र नगर तशद्दुद से लड़कियां सब से ज़्यादा ख़ौफ़ज़दा , बलालिहाज़ मज़हब लड़कियां फ़सादीयों का निशाना

मुज़फ़्फ़र नगर तशद्दुद से लड़कियां सब से ज़्यादा ख़ौफ़ज़दा , बलालिहाज़ मज़हब लड़कियां फ़सादीयों का निशाना

ज़िले के फ़िर्कावाराना तशद्दुद से मुतास्सिरा इलाक़ों में फ़िर्कावाराना हम आहंगी की कुछ दरख़शां मिसालें भी मंज़र-ए-आम पर आई हैं। लोगों ने दूसरे फ़िरक़ों से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद को जानी-ओ-माली तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया है। कई देहातों में अक्सरीयती फ़िर्क़ा के अफ़राद ने ख़ौफ़ज़दा होकर फ़रार होने वाले लोगों को अपने घरों में पनाह दी।

बाअज़ मामलात में इकलेती तबक़ा के अफ़राद ने अपनी कीमती चीज़ें और मवेशी फ़रार होने से क़बल अक्सरीयती फ़िर्क़ा के लोगों के पास रखवा दी। रोज़ाना उजरत पर काम करने वाले मुहम्मद दिलशाद सिकन दलहेरा देहात ने अपने ग्राम प्रधान संजीव बिल्लियाँ की दिल खोल कर सताइश करते हुए कहा कि इस ने 200 अफ़राद के बरहम हुजूम से उसकी जान बचाई है। फ़सादी हुजूम से ग्राम प्रधान ने 20 देहातियों को बचा लिया। उन्हें अपने घर ले गया , ग़िज़ा, पनाह और तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम किया। बादअज़ां उन्हें महफ़ूज़ मुक़ाम पर मुंतक़िल करदिया।

करीबी इलाक़ों के तकरीबन 1500 अफ़राद ईस्लामाबाद मुहल्ला में पनाह गज़ीन हैं जिनका ताल्लुक़ दर्ज फ़हरिस्त क़बाइल से है। देहात काकरा के तमाम मुस्लमान झड़पों के आग़ाज़ के साथ ही अपने मवेशी और दीगर एशिया-ए-मुक़ामी अक्सरीयती फ़िर्क़ा के अफ़राद के सपुर्द करके फ़रार हो गए। शाह पर देहात के मुहम्मद शाह नवाज़ ने कहा कि हिंदू और मुस्लमान बरसों से फ़िर्कावाराना हम आहंगी के साथ ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं।

फ़सादाद से मुतास्सिरा तमाम अफ़राद पर ज़ंजीरों , लाठियों और देसी साख़ता पिस़्तौलों से हमला किया गया था। 14 साला सीमा और 16 साला पूनम ने कहा कि फ़िर्कावाराना तशद्दुद उरूज पर होने के दौरान उन्हें छेड़ छाड़ का निशाना बनाया गया था। एक मुक़ामी शख़्स रवींद्र कुमार ने कहा कि लड़कियां उन के तहफ़्फ़ुज़ के काफ़ी तायक़ून‌ के बाद ही आइन्दा स्कूल जाएंगी। अगर उन्हें तहफ़्फ़ुज़ का यक़ीन ना हो तो स्कूली तालीम तर्क करने वाली लड़कियों की तादाद में तेज़ रफ़्तार इज़ाफ़ा मुम्किन है। बिशन सिंह ने कहा कि वो खेत मज़दूर है, उसे फ़साद के बारे में इत्तेला मिलते है वो घर वापिस हो गया और अब फ़ाक़ा कर रहा है।

TOPPOPULARRECENT