Friday , January 19 2018

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ की तहक़ीक़ात जारीया माह मुकम्मल करने की हिदायत

उत्तरप्रदेश पुलिस ने ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम (एस आई टी ) को हिदायत दी है कि मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ मुक़द्दमात की जारीया माह के इख़तेताम तक तहक़ीक़ात मुकम्मल करली जाएं। मुज़फ़्फ़र नगर ,शामली ,बागपत और मेरठ अज़ला के फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ की

उत्तरप्रदेश पुलिस ने ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम (एस आई टी ) को हिदायत दी है कि मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ मुक़द्दमात की जारीया माह के इख़तेताम तक तहक़ीक़ात मुकम्मल करली जाएं। मुज़फ़्फ़र नगर ,शामली ,बागपत और मेरठ अज़ला के फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ की ज़िम्मेदारी एस आई टी के सपुर्द की गई है।

रियासती एडिशनल डायरेक्टर जनरल पुलिस ( ला ऐंड आर्डर ) मुकुल गोविल ने एस आई टी के ओहदेदारों के साथ एक इजलास मुनाक़िद किया था। उन्होंने कहा कि बेशतर फ़सादात‌ मुक़द्दमात की तहक़ीक़ात मुकम्मल होचुकी है। ताहाल 250 अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया है ।

मफ़रूर अफ़राद जिन के नाम उन मुक़द्दमात में मंज़रे आम पर आएं हैं और जिन के गिरफ़्तारी वारंट जारी किए जा चुके हैं ,उनकी जायदादों की ज़बती की कार्रवाई शुरू की जा चुकी है। एस आई टी से मुक़ामी पुलिस ने ख़ाहिश की है कि 425 मफ़रूर मुल्ज़िमीन को गिरफ़्तार किया जाये।

एस आई टी ने 425 अफ़राद की एक फ़हरिस्त हवाले करते हुए पुलिस से उनको गिरफ़्तार करके उनपर फ़र्द-ए-जुर्म आइद करने की ख़ाहिश की है। एस आई टी दो माह क़ब्ल मुज़फ़्फ़र नगर शामली ,बागपत और मेरठ अज़ला के फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ मुक़द्दमात की तहक़ीक़ात का आग़ाज़ करचुकी है। तक़रीबन 570 मुक़द्दमात 6386 अफ़राद के ख़िलाफ़ दर्ज किए गए हैं।

TOPPOPULARRECENT