Monday , December 18 2017

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌: मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत रद‌

गुजिश्ता साल मुज़फ़्फ़र नगर फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ के दौरान क़त्ल में मुलव्वस तीन मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत को एक मुक़ामी अदालत ने रद‌ करदिया। एडीशनल डिस्ट्रिक्ट सेशन जज जितेन्द्र कुमार ने करन सिंह भूगृह, नीरज और अशोक नामी मुल्ज़िम

गुजिश्ता साल मुज़फ़्फ़र नगर फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ के दौरान क़त्ल में मुलव्वस तीन मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत को एक मुक़ामी अदालत ने रद‌ करदिया। एडीशनल डिस्ट्रिक्ट सेशन जज जितेन्द्र कुमार ने करन सिंह भूगृह, नीरज और अशोक नामी मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत रद‌ करदी।

इस्तिग़ासा के मुताबिक़ मुल्ज़िमीन ने सग़ीर अहमद नामी एक शख़्स को मुबय्यना तौर पर क़त्ल करने के बाद कई मकानात और गाड़ियों को नज़र-ए-आतिश करदिया था। ये वाक़ियात फोगना पुलिस स्टेशन के तहत मौज़ा खराड में रूनुमा हुआ था। मक़्तूल सग़ीर अहमद के फ़र्ज़ंद मेहरबान ने इस वाक़िया के बाद कई लोगों के ख़िलाफ़ एफ आई आर दर्ज करवाई थी जिसके बाद छः अफ़राद की गिरफ़्तारी अमल में आई थी।

फ़सादात‌ की तहकीकात करनेवाली (स्पेशल इंवेस्टीगेशन टीम (SIT) ने मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ फ़र्द-ए-जुर्म दाख़िल की है और 20 मई को अदालत फ़र्द-ए-जुर्म आइद करेगी। याद रहे कि गुजिश्ता साल सितंबर में हुए फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ में 60 अफ़राद हलाक होगए थे।

TOPPOPULARRECENT