Wednesday , November 22 2017
Home / Crime / मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात की तहकीकात मुकम्मल

मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात की तहकीकात मुकम्मल

मुज़फ़्फ़र नगर: ख़ुसूसी तहक़ीक़ाती टीम ( इस आई टी ) जो कि 2013 मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ की तहकीकात कर रही है 510 में से 503 केसों की तहकीकात मुकम्मल करली है। एडिशनल एस पी मिस्टर विनोद कुमार ने बताया कि मुज़फ़्फ़र नगर फ़सादात‌ के सिलसिले में मुंदरज 503 केसों की तहकीकात मुकम्मल करली गई है।

उन्होंने बताया कि बाक़ीमांदा 7 केसों बिशमोल एक बी जे पी रुकन असेम्बली संगीत सोम जो कि एक मुतनाज़ा वीडियो फ़िल्म फैलाने से फ़िर्कावाराना कशीदगी भड़कने के मुल्ज़िम हैं उनके ख़िलाफ़ हुनूज़ तहकीकात मुकम्मल नहीं की जा सके। मिस्टर पांडे ने बताया कि बाक़ीमांदा केसों की टेक्नीकल रिपोर्ट मौसूल ना होने के बाइस तहकीकात में ताख़ीर हो रही है।

जब कि बी जे पी रुकन असेम्बली की जानिब से वीडियो अपलोड से मुताल्लिक़ अमरीका में वाक़्य फेसबुक हेडक्वार्टर से रिपोर्ट तलब की गई है। उन्होंने कहा कि तहकीकात के दौरान फ़सादात‌ में मुलव्विस 1,481 अफ़राद को गिरफ़्तार किया गया है । वाज़िह रहे कि मुज़फ़्फ़र नगर और मुत्तसिल इलाक़ों में सितंबर 2013 को पेश आए फ़िर्कावाराना तशद्दुद में 60 अफ़राद हलाक और 40,000 से ज़ाइद अफ़राद बे-आसरा हो गए थे ।

TOPPOPULARRECENT