Saturday , December 16 2017

मूसाब‌कती इम्तेहानात में अच्छे रैंक की मंसूबा बंदी ज़रूरी

हैदराबाद । मूसाबक‌ती इम्तेहानात में बेहतर रैंक के ज़रीया ही हुसूल दाख़िला और हुसूल मुलाज़मत की कोशिश में काम्याबी हासिल की जा सकती हें और बेहतर रैंक हासिल करने के लिए पुख़्ता इरादा , संजीदा मेहनत और मंसूबा बंद तैयारी ज़रूरी हें क्यो

हैदराबाद । मूसाबक‌ती इम्तेहानात में बेहतर रैंक के ज़रीया ही हुसूल दाख़िला और हुसूल मुलाज़मत की कोशिश में काम्याबी हासिल की जा सकती हें और बेहतर रैंक हासिल करने के लिए पुख़्ता इरादा , संजीदा मेहनत और मंसूबा बंद तैयारी ज़रूरी हें क्योंकि मूसाबक‌ती इम्तेहानात का तरीका कार आम डिग्री इम्तेहानात से मुख़्तलिफ़ होता हें ।

इस लिए संजीदगी के साथ इमतिहान की तैयारी करते हुए अकल्लीय‌ती उम्मीदवार सरकारी कोलेज या आला मेयारी कोलेज में दाख़िला पा सकते हें ।

मर्कज़ तालीमी तरक़्क़ी बराए अकल्लीय‌ती तब्क़ात जामिया उस्मानिया CEDM के ज़ेर एहतिमाम निज़ाम कोलेज पर आई सीट कोचिंग प्रोग्राम का इफ़्तिताह करते हुए प्रोफेसर एस ए शकूर डायरेक्टर CEDM ने इन ख़्यालात का इज्हार किया और उम्मीदवारों को मश्वरा दिया कि अपने आप में एतिमाद पैदा करें और एहसास कम्तरी को दूर करें और अपनी ज़ाती सलाहियतों को दूसरों से कमतर ना समझें ।

नीज़ कन्वीनर आई सीट की जानिब से जारी कर्दा रहनूमायाना ख़ुतूत को ग़ौर से पढ़ें और इम्तेहान के तरीका कार और निसाब को अच्छी तरह समझ लें और संजीदगी से मुसाबक़त का सामना करें तो यक़ीनन काम्याबी आप के क़दम चूमेगी ।

उन्हों ने कहा कि निज़ाम कोलेज‌ पर माहिर असातिज़ा के ज़रीया कोचिंग का एहतिमाम किया गया हें । जिस में 600 से ज़ाइद उम्मीदवार कोचिंग हासिल कर रहे हें जिन में 180 लड़कियां हें । इन उम्मीदवारों को मुफ़्त कोचिंग के इलावा स्टडी मेटरीय‌ल भी फ़राहम किया जाएगा ।

प्रोफेसर एस ए शकूर ने मज़ीद कहा कि 4 मई से हैदराबाद के इलावा करनूल , गुंटूर , विशाखापट्नम , करीमनगर , कड़पा , निज़ामाबाद , ज़हीराबाद , महबूबनगर और क़द्री में APTET कोचिंग शुरू की जा रही हें और 11 अप्रैल से एमसेट और 12 अप्रैल से CEEP कोचिंग का आग़ाज़ होचुका हें इस के इलावा सिवील सरविस और APPSC ग्रुप I के लिए भी कोचिंग जारी हें ।

इन उम्मीदवारों को कोचिंग के इलावा स्टडी मेटरीय‌ल भी मुफ़्त फ़राहम किया जाएगा । नीज़ 14 मई से एडसेट कोचिंग का आग़ाज़ होगा । ये कोचिंग प्रोग्राम महकमा अकल्लीय‌ती बहबूद हुकूमत आंधरा प्रदेश के ज़ेर सरपरस्ती चलाए जा रहे हें ।

जनाब शेख चांद साजिद सीनियर‌ प्रोजेक्ट ऑफीसर ने उम्मीदवारों को मश्वरा दिया कि नज्म‍ओ‍ज़ब्त और वक़्त की पाबंदी के साथ कोचिंग से इस्तिफ़ादा करें । डाक्टर सी एम बशीर उद्दीन प्रोजेक्ट ऑफीसर ने खएर मक़द्दम किया और आख़िर में जनाब अब्दु ल्काजीम प्रोजेक्ट एसोसी एट ने शुक्रिया अदा किया ।

TOPPOPULARRECENT