Tuesday , November 21 2017
Home / AP/Telangana / मूसा नदी की सफ़ाई-ओ-ख़ूबसूरती के लिए 3000 करोड़ रुपये का मन्सूबा

मूसा नदी की सफ़ाई-ओ-ख़ूबसूरती के लिए 3000 करोड़ रुपये का मन्सूबा

हैदराबाद 08 मार्च: हुकूमत तेलंगाना ने हैदराबाद को ख़ूबसूरत असरी इंफ्रास्ट्रक्चर बेहतर सहूलतों और सड़क रास्तों से मरबूत आलमी शहर बनाने की कोशिशों के एक हिस्से के तौर पर मूसानदी को साफ़ और ख़ूबसूरत बनाने का मन्सूबा रखती है।

शहर के 51 मुख़्तलिफ़ नालों का गंदा पानी मूसा नदी में पहुंचता है और अस पास की सिम्त बहता है। तेलंगाना के वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़-ओ-शहरी तरक़्क़ीयाती तारिक रामा राव‌ ने यहां मूसा नदी का दौरा करने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि हुकूमत ने सबज़ माहौलियाती इदारे के फ़ंड से 3000 करोड़ रुपये हासिल करने का मन्सूबा बनाई है। इस ज़िमन में बहुत जल्द एक तजवीज़ नबारड को रवाना की जाएगी। रामा राव‌ ने कहा कि दो अज़ीमुश्शान एक्सप्रेस हाईवेज़ तामीर किए जाऐंगे। उन्होंने कहा कि रियासत के तमाम मुजव्वज़ा बड़े प्रोजेक्ट्स को क़तईयत देने के लिए 15 मार्च को एक मीटिंग तलब किया गया है।

अंदरून 10 दिन एक मुताल्लिक़ा रिपोर्ट मंज़ूरी चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ को पेश की जाएगी। तारिक रामा राव‌ ने कहा कि मूसा नदी में मुख़्तलिफ़ नालों से जमा होने वाले आलूदा पानी की सफ़ाई के लिए प्लांटस नसब किए जाऐंगे और दोनों किनारों पर सब्ज़ा-ज़ार उगाया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT