में केसीआर से ख़ौफ़ज़दा नहीं: चंद्रबाबू नायडू

में केसीआर से ख़ौफ़ज़दा नहीं: चंद्रबाबू नायडू
Click for full image

हैदराबाद 09 जून:चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू ने कहा कि वो अपने तेलंगाना के हम मन्सब के चन्द्रशेखर राव‌ से ख़ौफ़ज़दा नहीं हैं, में किसी से भी नहीं डरता, केसीआर मेरे पुराने रफ़क़ा में से एक हैं, क्या मुझे उनसे डरना चाहीए।? उन्होंने यहां पर मुनाक़िदा एक जलसे से ख़िताब करते हुए हाज़िरीन से इस्तिफ़सार किया कि भाईओ आप मुझे बताएं आया मुझे केसीआर से डरना चाहीए।

प्रोग्राम से ख़िताब करते हुए चंद्रबाबू नायडू ने अप्पोज़ीशन लीडर वाईएस जगन मोहन रेड्डी का हवाला दिया जो बार-बार ये कह रहे हैं कि चंद्रबाबू नायडू केसीआर से ख़ौफ़ज़दा हैं क्युं कि दोनों रियासतों के बीच मुख़्तलिफ़ मसाइल पर चंद्रबाबू नायडू ने ख़ामोशी इख़तियार करली है। उनकी ख़ामोशी ज़ाहिर करती है कि वो केसीआर से ख़ौफ़ज़दा हैं। नायडू ने जवाब दिया कि में कोई मुफ़ाद परस्त नहीं हूँ, अवाम की बहबूद ही मेरी अव्वलीन तर्जीह है, में किसी से नहीं डरता। जिन लोगों के ख़िलाफ़ करप्शन के इल्ज़ामात हैं वही डरते हैं।

चंद्रबाबू नायडू ने जगन की तरफ इशारा करते हुए कहा कि करप्शन के इल्ज़ाम में ये लोग मुक़द्दमात का सामना कर रहे हैं और उन पर दर्जनों फ़ौजदारी मुक़द्दमात हैं।

Top Stories