Thursday , June 21 2018

में ख़ुद अपनी किताब तसनीफ़ करूंगी : सोनिया गांधी

साबिक़ वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा नटवर सिंह के अपने सोनिया गांधी के बारे में तबसरों से तनाज़े पैदा करने के बाद सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने आज कहा कि वो ख़ुद अपनी किताब तसनीफ़ करेंगी जिस में सदाक़त बेनकाब की जाएगी। सोनिया गांधी ने कहा कि इस के बा

साबिक़ वज़ीर-ए‍-ख़ारिजा नटवर सिंह के अपने सोनिया गांधी के बारे में तबसरों से तनाज़े पैदा करने के बाद सदर कांग्रेस सोनिया गांधी ने आज कहा कि वो ख़ुद अपनी किताब तसनीफ़ करेंगी जिस में सदाक़त बेनकाब की जाएगी। सोनिया गांधी ने कहा कि इस के बाद आप को हर बात मालूम होजाएगी।

सच्चाई के इन्किशाफ़ का यही एक तरीक़ा है कि वो ख़ुद अपनी किताब तसनीफ़ करें। उन्होंने कहा कि वो इस बारे में संजीदा हैं और बहुत जल्द किताब तहरीर करना शुरू करेंगी। इस सवाल पर कि नटवर सिंह की ख़ुदनौशत सवानिह उमरी में एक तनाज़ा पैदा किया है।

उन्होंने कहा कि वो 2004 में वज़ीर-ए-आज़म का ओहदा सँभालने से इनकार की वजूहात अपनी किताब में तफ़सील से बयान करेंगी। उन्हों ने कहा कि उन्हें नटवर सिंह के तबसरे से ठीकस नहीं पहुंची है। उन्होंने कहा कि वो इस से बदतर सानाओं का सामना करचुकी हूँ।

उनके शौहर और सास राजीव गांधी और इंदिरा गांधी का क़तल कर दिया गया था। इस सानिहा को भी उन्हें बर्दाश्त करना पड़ा था। कांग्रेस ने कल नटवर सिंह के तबसरे पर उनकी मज़म्मत करते हुए इल्ज़ाम आइद किया था कि उन के तबसरों का मक़सद अपनी नई किताब को शौहरत देना और उस की फ़रोख़त में इज़ाफ़ा करना था जो सियासी मुफ़ादात हासिल करने मक़सद से तसनीफ़ की गई है।

TOPPOPULARRECENT