Saturday , August 18 2018

में हमेशा कांग्रेसी था, कांग्रेसी रहूँगा: शशी थरूर

कांग्रेस केरला यूनिट हाईकमान को रिपोर्ट करेगी

कांग्रेस केरला यूनिट हाईकमान को रिपोर्ट करेगी

कांग्रेस ने आज अपने ही एम पी शशी थरूर की जानिब से वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी की सताइश करने का सख़्त नोट लिया है लिहाज़ा पार्टी की केरला यूनिट ने इस सिलसिले में पार्टी हाईकमान को एक रिपोर्ट हवाले करने का फ़ैसला किया है ताकि शशी थरूर के ख़िलाफ़ मुनासिब कार्रवाई की जा सके।

के पी सी सी सदर वे ऐम सधीरन ने बताया कि थरूर की जानिब से नरेंद्र मोदी की मुसलसल सताइश से कांग्रेस और यू डी एफ़ वर्कर्स को ठेस पहुंची है क्योंकि उन्होंने शशी थरूर का लोक सभा कामयाबी के लिए तिरुवनंतपुरम हल्क़ा-ए‍-इंतेख़ाब में अनथक मेहनत करते हुए उन्हें कामयाबी से हमकनार किया था।

मिस्टर सधीरन ने कहा कि वज़ीर-ए-आला ओम्मेन चंडी, रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला रमेश चीनी था और दीगर सीनियर क़ाइदीन से तबादला-ए-ख़्याल के बाद के पी सी सी हाईकमान को एक रिपोर्ट रवाना करेगी ताकि शशी थरूर मामले पर पार्टी यूनिट को जो ठेस लगी है, इन जज़बात की सही तर्जुमानी की जा सके और थरूर के ख़िलाफ़ कार्रवाई हो।

अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए भी सधीरन ने यही कहा कि थरूर अब नरेंद्र मोदी की तारीफ़ करते हुए नहीं थक रहे हैं जिस से कांग्रेस और यू डी एफ़ वर्कर्स दिलबर्दाशता हैं क्योंकि ये वही शशी थरूर हैं जिन की दुबारा कामयाबी के लिए पार्टी वर्कर्स ने शबाना रोज़ मेहनत की थी। याद रहे कि मोदी की स्वच्छ भारत मुहिम के लिए शशी थरूर को भी मदऊ किया गया था जिस के बाद उन पर शदीद तन्क़ीदों का सिलसिला शुरू होगया था लेकिन थरूर ने अपने दिफ़ा में कहा कि मदऊ किए जाने का ये मतलब हरगिज़ नहीं है कि वो बी जे पी के कट्टर हिंदूतवा नज़रिया के हामी हैं बल्कि वो हमेशा से एक कांग्रेसी रहे हैं और कांग्रेसी रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT