Monday , December 11 2017

मेट्रो रेल का पहला तजुर्बाती सफ़र, ख़ुदकार कंट्रोल निज़ाम

ख़ुदकार कंट्रोल निज़ाम के तहत मेट्रो रेल का पहला तजुर्बाती सफ़र गुज़िश्ता शब हैदराबाद में किया गया। हैदराबाद मेट्रो रेल के बामूजिब सरज़मीन हिंद पर पहली मर्तबा मेट्रो ट्रेन का ख़ुदकार कंट्रोल निज़ाम के ज़रीए आग़ाज़ एच एम आर ने किया है और इस कामयाब तजुर्बा पर मैनेजिंग डायरेक्टर हैदराबाद मेट्रो रेल मिस्टर एन वी एस रेड्डी ने तमाम ओहदेदारों को मुबारकबाद पेश की।

हैदराबाद मेट्रो रेल जोकि ख़ुदकार कंट्रोल निज़ाम से लैस होगी, इस निज़ाम का पहली मर्तबा हैदराबाद में इस्तेमाल किया जा रहा है। मिस्टर एन वी एस रेड्डी ने बताया कि इस सिस्टम को दिल्ली मेट्रो ट्रेन ने भी अख़्तियार करने का फ़ैसला किया है।

हैदराबाद मेट्रो रेल की जानिब से कम्यूनिकेशन बेस्ड ट्रेन कंट्रोल सिस्टम भी मुतआरिफ़ किया जा रहा है ताकि असरी सिगनलिंग निज़ाम को अख़्तियार किया जा सके। उन्हों ने बताया कि गुज़िश्ता शब पहली मर्तबा इन असरी टैक्नॉलोजीज़ के ज़रीए ट्रेन को चलाते हुए जो तजुर्बा किया गया है वो इंतिहाई कामयाब साबित हुआ है।

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर के चंद्रशेखर राव ने हैदराबाद मेट्रो रेल की जानिब से असरी टेक्नॉलोजी को अख़्तियार किए जाने पर ओहदेदारों को मुबारकबाद पेश करते हुए इस एतेमाद का इज़हार किया कि हैदराबाद मेट्रो रेल हैदराबाद को बैनुल अक़वामी सतह पर ग्लोबल टेक्नॉलोजी के मर्कज़ में तबदील करने में मुआविन साबित होगा।

TOPPOPULARRECENT