Thursday , December 14 2017

मेट्रो रेल तामीरी कामों से ट्रैफ़िक के लिए मुश्किलात-ओ-दुश्वारियां

दोनों शहरों में जारी हैदराबाद मेट्रो रेल के तामीरी कामों के सबब ट्रैफ़िक की हमल-ओ-नक़ल में होने वाली दुशवारीयों को दूर करने इंतेज़ामात का जायज़ा लिया जा रहा है।

दोनों शहरों में जारी हैदराबाद मेट्रो रेल के तामीरी कामों के सबब ट्रैफ़िक की हमल-ओ-नक़ल में होने वाली दुशवारीयों को दूर करने इंतेज़ामात का जायज़ा लिया जा रहा है।

पिछ्ले दिन कमिशनर आफ़ पुलिस एम महिन्द्र रेड्डी और मैनेजिंग डायरेक्टर हैदराबाद मेट्रो रेल एन वि एस रेड्डी ने इस सिलसिले में मुलाक़ात करते हुए सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।

बताया जाता हैके इन ओहदेदारों ने हैदराबाद मेट्रो रेल के तामीरी कामों इन इलाक़ों में जारी तामीरी कामों के लिए ख़ुसूसी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया जहां ट्रैफ़िक का ज़्यादा मसला पैदा होने के ख़दशात हैं।

मेट्रो रेल के पुलर्स की तामीर के लिए खोदे गए गढ़ों की मुनासिब अंदाज़ में हदबंदी के अलावा जिन मुक़ामात पर तामीरी काम जारी हैं उन्हें महफ़ूज़ रखने के सिलसिले में हैदराबाद मेट्रो रेल ने मास्टर प्लान तैयार किया है।

कमिशनर पुलिस महिन्द्र रेड्डी से मुलाक़ात के दौरान हुई बातचीत के मुताल्लिक़ बताया जाता हैके कमिशनर ने अपने मातहत ओहदेदारों को इस बात की ख़ुसूसी हिदायत दी हैके वो हैदराबाद मेट्रो रेल के तामीरी कामों की तेज़ रफ़्तारी को बरक़रार रखने के लिए ट्रैफ़िक के मसाइल को पैदा होने ना दें और मुतबादिल रास्तों के मुताल्लिक़ तफ़सीली रिपोर्ट तैयार करें।

लक्कड़ी का पुल, अमीरपेट, असेंबली, नामपली, मुअज़्ज़म जाहि मार्किट, जामबाग़ , कोठी, मलकपेट, दिलसुखनगर के अलावा शहर के दुसरे मसरूफ़ तरीन इलाक़ों में हैदराबाद मेट्रो रेल के तामीरी कामों का सिलसिला जारी है और चंद एक मुक़ामात पर इन तामीरी कामों के सबब ट्रैफ़िक में ख़लल पैदा होरहा है और अवाम को घंटों ट्रैफ़िक जाम की तकालीफ़ का सामना करना पड़ रहा है।

हैदराबाद मेट्रो रेल के तामीरी कामों में दुशवारी दूर करने के लिए भी एच एम आर के ओहदेदार सरगर्म होचुके हैं और बताया जाता हैके एच एम आर और एल एंड टी के आला ओहदेदारों के वफ़ूद बहुत जल्द चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात करते हुए हैदराबाद मेट्रो रेल के नक़्शा पर एतेराज़ात के मुताल्लिक़ वज़ाहत पेश करेंगे और काम की आजलाना तकमील के सिलसिले में रिपोर्ट भी हवाले करेंगे।

TOPPOPULARRECENT