Saturday , December 16 2017

मेदक में एम सेट इमतेहान का इनइक़ाद

मेदक में वाक़्ये गर्वनमेंट ब्वॉयज़ कॉलेज,गर्वनमैंट गर्लज़ कॉलेज,गर्वनमैंट डिग्री कॉलेज,वाई पी आर इंजीनीयरिंग कॉलेज,सुधारता मॉडल स्कूल पर एमसेट के इमतेहानात मुनाक़िद हुए।

मेदक में वाक़्ये गर्वनमेंट ब्वॉयज़ कॉलेज,गर्वनमैंट गर्लज़ कॉलेज,गर्वनमैंट डिग्री कॉलेज,वाई पी आर इंजीनीयरिंग कॉलेज,सुधारता मॉडल स्कूल पर एमसेट के इमतेहानात मुनाक़िद हुए।

तफ़सीलात के मुताबिक़ टाऊन के पाँच मराकज़ पर मुनाक़िदा एमसेट के इमतेहानात में इंजीनीयरिंग इमतेहान लिखने वाले जुमला1836 उम्मीदवारों में से 1712 उम्मीदवारों ने इमतेहान लिखा।

और124 इंजीनीयरिंग का इमतेहान लिखने वाले ग़ैर हाज़िर रहे।इसी तरह मेडिसन एग्रीकल्चर का इमतेहान लिखने वाले जुमला1222उम्मीदवारों में से 1109 उम्मीदवारों ने ये इमतेहान लिखा।जबकि 113 उम्मीदवार ग़ैर हाज़िर रहे।ये बात रीजनल को एडमिनिस्ट्रेटर सभा रायडू ने बताई।

उन्होंने कहा कि साथ साथ उम्मीदवारों के सर पुरसतान के लिए शामियानों का और साफ़ पानी का भी नज़म किया गया।एमसेट के इमतेहान के औक़ात सुबह10 बजे से दोपहर एक बजे तक और दोपहर 2.30 बजे से सहपहर 5.30 बजे तक रहे।

तमाम उम्मीदवारों को अपने साथ इमतेहान से मुताल्लिक़ ज़रूरी काग़ज़ात साथ लाने की भी हिदायत दी गई थी और साथ ही साथ इस बात की भी हिदायत दी गई थी कि एक मिनट की ताख़ीर इमतेहान लिखने से माने होगी जिस की वजह से ज़िला भर से आने वाले उम्मीदवारों ने एक दिन पहले ही मेदक पहूंच कर अपने मुताल्लिक़ीन वदोसत अहबाब के पास क़ियाम किया।

एमसेट के उम्मीदवारों में शामिल दो उम्मीदवारों को सिर्फ़ एक मिनट की ताख़ीर पर इमतेहान गाह पहूंचने पर ज़िम्मेदारों ने उन्हें इमतेहान गाह में दाख़िल होने से रोक दिया।टाऊन के पाँच मराकज़ पर मुनाक़िदा एमसेट के इमतेहानी मराकज़ पर आर डी ए-ओ-मेदक वनाजा देवी ने दौरा करते हुए मुआइना किया।और साथ ही साथ तमाम मराकज़ पर पुलिस का वसीअ वारीज़ बंद-ओ-बस्त किया गया

TOPPOPULARRECENT