Monday , December 18 2017

मेयारी और बेहतरीन पकवान सेहत मंद ज़िंदगी का ज़ामिन

हैदराबाद 02 जून: सना गार्डन फंक्शन हाल चारमीनार में आज जश्न का मंज़र था।ऐसा मालूम हो रहा था कि शहर की तमाम सड़कें चारमीनार पर ख़त्म होगईं।

हैदराबाद 02 जून: सना गार्डन फंक्शन हाल चारमीनार में आज जश्न का मंज़र था।ऐसा मालूम हो रहा था कि शहर की तमाम सड़कें चारमीनार पर ख़त्म होगईं।

जहां पर सियासतरैडीसन ब्लू प्लाज़ा होटल के पकवान क्लासेस का एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ने इफ़्तिताह अंजाम दिया । ये कूकरी शो तवक़्क़ो से कहीं ज़्यादा कामयाब रहा, जिसमें 1500 से ज़ाइद ख़वातीन ने शिरकत की । सना गार्डन फंक्शन हाल में वसीअ तर इंतिज़ामात किए गये थे। इस मौके पर मुख़ातब करते हुए जनाब ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत ने ख़वातीन को मश्वराह दिया कि पकवान की नई तरकीबें सीखते हुए सेहत मंद ग़िज़ा का इस्तिमाल करें। उन्होंने बताया कि पकवान क्लासेस , सियासत के मक़बूल आम प्रोग्राम्स में से एक हैं । जो कि हर साल मक़बूलियत की बुलंदियों को छू रहा है। और ख़वातीन को पकवान की तरकीबें सिखाने के लिये ये प्रोग्राम बदस्तूर मुनाक़िद किए जाएंगे।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ने ये इन्किशाफ़ किया कि इदारा सियासत को आसिफ़ जाही दौर के ख़ुसूसी पकवानों की तरकीबें दस्तयाब हुई हैं जिस को बहुत जल्द किताब की शक्ल दी जाएगी।

अगरचे कि क़दीम दस्तावेज़ात में शाही पकवान की 860 तराकीब मुबहम अंदाज़ में दस्तयाब हुई हैं लेकिन इदारा सियासत कम अज़ कम 100 तराकीब को उर्दू और अंग्रेज़ी ज़बान में शाय करने की कोशिश में है । इस किताब में ना सिर्फ़ पकवान की तराकीब होंगी बल्कि अज़मते रफ़्ता से आगही और नए दौर की ख़वातीन के लिये रहनुमा साबित होंगी। यह किताब रमज़ान से क़बल मंज़रे आम पर आजाएगी।

और दोनों शहरों के अवाम क़दीम शाही पकवानों से फिर एकबार लुतफ़ अंदोज़ होंगे उन्होंने बताया कि इदारा सियासत ने हमेशा ख़वातीन की हौसलाअफ़्ज़ाई के लिये सब से आगे रहा है। और मुख़्तलिफ़ शोबों में तरबियती क्लासेस के ज़रीया उन्हें हुनरमंद और बाइख़तियार बनाने के लिये सरगर्म है। इस मौके पर विजय टेनटी जनरल मेनेजर दास पिला होटल्स ने ख़वातीन के लिये बड़े पैमाना पर पकवान क्लासेस मुनाक़िद करने पर इदारा सियासत की सताइश की।

उन्होंने इस ख़सूस में एडीटर सियासत जनाब ज़ाहिद अली ख़ां की काविशों को नाक़ाबिल फ़रामोश क़रार देते हुए कहा कि Daspalla Hotel भी महिकमा सयाहत के तआवुन से ट्रेनिंग प्रोग्राम मुनाक़िद कररहा है ताके होटल मैनेजमेंट में बा सलाहियत और हुनरमंद स्टाफ़ दस्तयाब होसके।

विजय टेनटी ने कहा कि उन्हें ये देख कर हैरत होरही है कि रोज़नामा सियासत के ज़ेर एहतिमाम मुनाक़िदा पकवान क्लासेस में ख़वातीन की कसीर तादाद शरीक है।

चन्द्रशेखर एम डी फिरे डैम सन फ्लावर ऑयल जो कि प्रोग्राम में मेहमान ख़ुसूसी थे । अपने क़ारईन बिलख़सूस ख़वातीन को मुख़्तलिफ़ शोबों में हुनरमंद बनाने पर रोज़नामा सियासत की सताइश की और बताया कि पकवान क्लासेस के लिये फिरे डैम ऑयल का सरगर्म तआवुन रहेगा । इफ़्तिताही तक़रीब में मिस्टर श्रीनिवास जनरल मैनिजर और मिस्टर राघव नंदन मार्केटिंग मैनिजर होटल अशोका ने भी इदारा सियासत की ख़िदमात की सताइश की।

एग्जीक्यूटिव शेफ रैडीसन ब्लू प्लाज़ा होटल मिस्टर स्वामी नंदन और नेहा मिश्रा मार्केटिंग मैनिजर रैडीसन ब्लू प्लाज़ा होटल ने इस मौके पर इज़हार ख़्याल किया।

शेफ मुहम्मद लुकमान , शेफ मुहम्मद क़मर अ;अलाउद्दीन और शेफ राजीव महर ने पकवान के मुख़्तलिफ़ तरीकों का अमली मुज़ाहरा पेश किया । उन्हों ने सैंडविच , सलाद , फ़िश एंड चिप्स , ग्रिल्ल्ड वेजेटबल , मुर्ग़ दान महर अलनिसा-ए-, कबाब मुर्ग़ हांडी , विजेटेरियन कबाब जो कि मूंग दाल से तैयार किए जाते हैं और देखने में शामी कबाब जैसे नज़र आते हैं।

इस के अलावा Kiwi Mango और Banana Milk Shake और दीगर तराकीब भी बताई गईं । जब कि 2 जून के प्रोग्राम में थाईलैंड और चीन के तरीका पकवान से वाक़िफ़ करवाया जाएगा।

एग्जीक्यूटिव शेफ स्वामी नंदन की निगरानी में शेफ दावा लामा ( चीन ) और शेफ तपन राणे ( थाई ) पकवान का अमली मुज़ाहरा करेंगे । गुज़ारिश की गई है कि सुबह 10 बजे तक सना गार्डन पहुंच जाएं । क्लासेस के इख़तताम पर टी एम सी और दीगर की जानिब से इनामात पेश किए जाएंगे.

TOPPOPULARRECENT