Saturday , December 16 2017

मेरा तक़ाबुल मोदी से ना करें :चौहान

भोपाल 8 अप्रैल ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिव‌ राज सिंह चौहान ने कहा कि इन का तक़ाबुल चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी से करना ग़लत होगा । वो एक प्रैस कान्फ़्रैंस से एक तक़रीब के बाद ख़िताब कररहे थे जो बी जे पी के 33 वीं यौम तासीस क

भोपाल 8 अप्रैल ( पी टी आई )चीफ़ मिनिस्टर मध्य प्रदेश शिव‌ राज सिंह चौहान ने कहा कि इन का तक़ाबुल चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी से करना ग़लत होगा । वो एक प्रैस कान्फ़्रैंस से एक तक़रीब के बाद ख़िताब कररहे थे जो बी जे पी के 33 वीं यौम तासीस के मौक़े पर मुनाक़िद की गई थी ।

उन्होंने कहा कि वो मध्य प्रदेश में ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं और उन्हें इस से ज़्यादा किसी और चीज़ से कोई दिलचस्पी नहीं है । हाल ही में उन्हें नज़रअंदाज कर के नरेंद्र मोदी को बी जे पी के पारलीमानी बोर्ड में शामिल किया गया है । क़ब्लअज़ीं तक़रीब से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा था कि बी जे पी ज़ेर इक़तिदार रियास्तें ज़्यादा तरक़्क़ी कररही हैं बनिसबत कांग्रेस ज़ेर इक़तिदार रियास्तों और दीगर सियासी पार्टीयों के ज़ेर इक़तिदार रियास्तों के ।

उन्होंने एतिमाद ज़ाहिर किया कि बी जे पी कारकुन अपनी सख़्त मेहनत के साथ पार्टी को मुसलसल तीसरी मियाद केलिए मध्य प्रदेश में बरसर-ए-इक्तदार लाएंगे जहां जारीया साल असेम्बली इंतेख़ाबात मुक़र्रर है ।

TOPPOPULARRECENT