Friday , December 15 2017

मेरी तरक़्क़ी से मुख़ालिफ़ीन को हसद : के श्रीहरी

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना उमूर तालीम के श्रीहरी ने बाज़ गोशों से उन पर की जाने वाली तन्क़ीदों पर अफ़सोस का इज़हार किया और कहा कि इक़दार का पास-ओ-लिहाज़ किए बगै़र इंतिहाई निचली सतह पर उतर कर ग़ैर अख़लाक़ी तबसरों से उन्हें काफ़ी तकलीफ़ प

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना उमूर तालीम के श्रीहरी ने बाज़ गोशों से उन पर की जाने वाली तन्क़ीदों पर अफ़सोस का इज़हार किया और कहा कि इक़दार का पास-ओ-लिहाज़ किए बगै़र इंतिहाई निचली सतह पर उतर कर ग़ैर अख़लाक़ी तबसरों से उन्हें काफ़ी तकलीफ़ पहूँची है।

उन्होंने कहा कि ये तमाम तन्क़ीदें उनकी तरक़्क़ी को बर्दाश्त ना करते हुए उनके हासिदीन कररहे हैं जबकि हक़ीक़त तो ये हैके उन्होंने कभी ख़ुद का माद्दीगा तबक़ा से ताल्लुक़ नहीं बताया। के श्रीहरी ने वाज़िह तौर पर कहा कि वो माद्दीगा ज़ात के ज़ेली तबक़ा बाएंडला तबके से ताल्लुक़ रखते हैं। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन पर जो इल्ज़ामात आइद किए गए और तन्क़ीदें की गईं इन तमाम के सबूत पेश करने का मुतालिबा किया।

उन्होंने कहा कि माद्दीगा तबक़ा के ज़ेली तबक़ात रियासत तेलंगाना में इंतिहाई पसमांदगी से दो-चार हैं। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने सदर तेलुगु देशम पार्टी-ओ-चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू पर अपनी ब्रहमी का इज़हार किया और बताया कि महिज़ चंद्रबाबू नायडू की ईमा पर ही एम नरसमहलू ने उन पर ग़लत-ओ-बेबुनियाद इल्ज़ामात आइद कर के सियासी फ़ायदा हासिल करने की कोशिश की है।

TOPPOPULARRECENT