Monday , December 18 2017

मेरे फ़ोन कॉल्स टेप किए जा रहे हैं

हैदराबाद 29 मई ( आई एन एन ) : साबिक़ वज़ीर डॉक्टर शंकर राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि उन के फ़ोन कॉल्स टेप किए जा रहे हैं । अहाता असेंबली में मीडिया से बात-चीत करते हुए शंकर राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और डा

हैदराबाद 29 मई ( आई एन एन ) : साबिक़ वज़ीर डॉक्टर शंकर राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि उन के फ़ोन कॉल्स टेप किए जा रहे हैं । अहाता असेंबली में मीडिया से बात-चीत करते हुए शंकर राव ने इल्ज़ाम आइद किया कि चीफ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और डायरेक्टर जेनरल पुलिस वी दिनेश रेड्डी की ईमा पर उन के फ़ोन कॉल्स टेप किए जा रहे हैं ।

उन्हों ने कहा कि फ़ोन टैपिंग के ख़िलाफ़ वो हाईकोर्ट से रुजू होंगे । शंकर राव ने कहा कि चूँकि उन्हों ने हुकूमत की ग़लत पालिसीयों और इक़दामात पर तन्क़ीद की थी इस लिए चीफ मिनिस्टर उन्हें निशाना बना रहे हैं ।

ताहम वो फ़ोन टैपिंग के ख़िलाफ़ अदालत से रुजू होकर इंसाफ़ तलब करेंगे । दागदार वुज़रा के ताल्लुक़ से सवाल पर उन्हों ने कहा कि जिन वुज़रा पर करप्शन और बदउनवानीयों के इल्ज़ामात हैं उन्हें अज़ख़ुद ही अपनी वज़ारतों से मुस्ताफ़ी हो जाना चाहीए ताकि पार्टी को उलझन से बचाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT