Thursday , December 14 2017

मेसी ने मौक़ा गंवाया अर्जनटीना का मुक़ाबला ड्रा

मोंटी वीडीयो : कप्तान लियोनल मेसी ने आख़िरी लमहात में एक बेहतर मौक़ा गंवाया जिस की वजह से यहां बोल्यो या के ख़िलाफ़ बुलंद मुक़ाम पर खेले गए मुक़ाबले में अर्जनटीना को मुक़ाबला 1-1 से बराबर करने पर इकतिफ़ा करना पड़ा । दोनों टीमों के दरमयान ये मुतवातिर तीसरा मौक़ा रहा जहां किसी भी टीम को कामयाबी हासिल नहीं हुई लेकिन इस मुक़ाबले के बाद जनूब अमेरीका ग्रुप से अर्जनटीना को पहला मुक़ाम हासिल हुआहै जैसा कि इस ने 11 मुक़ाबलों में 24 निशानात हासिल करलिए हैं ।

दूसरी जानिब बोल्यो या को 11 मुक़ाबलों में शिरकत के बाद 9 निशानात हासिल हुए हैं । साबिक़ आलमी चम्पिय‌न अर्जनटीना टीम को चौथे मुक़ाबले में भी बोल्यो या के ख़िलाफ़ कामयाबी हासिल नहीं होसकी जबकि 2010-ए-वर्ल्ड कप क्वालीफ़ायर मुक़ाबलों के दौरान जब ये दोनों टीमें एक दूसरे के मद्द-ए-मुक़ाबिल हुई तो लीजैंड खिलाड़ी डेगू मैराडोना की ज़ेर-ए-क़ियादत अर्जनटीना की टीम को 6-1की शर्मनाक शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी ।

ये मुक़ाबले सतह समुंद्र से तक़रीबन 4 हज़ार मीटर बुलंदी पर खेला गया था । बोल्यो या के ख़िलाफ़ अर्जनटीना के कप्तान मेसी को अपनी टीम की कामयाबी में यादगार रोल अदा करने का मौक़ा उस वक़्त मिला था जब मुक़ाबले के इख़तताम में सिर्फ़ पाँच मिनट बाक़ी थी ।

इस मौके पर मेसी हरीफ़ डीफ़नडर से गेंद बचाते हुए गोल के क़रीब पहुंचे जहां सिर्फ़ उन्हीं सर्जेइ गालारज़ा को चकमा देना था लेकिन गोलकीपर ने मेसी के हमले को अपने पैरों के ज़रिया नाकाम बनाते हुए अर्जनटीना को कामयाबी से दूर रखा । मुक़ाबले के 25 वीं मिनट में मार्सेलो मार्टिनस ने बोल्यो या के लिए गोल बनाया ।

बाद अज़ां सिर्फ़ एक मिनट के वक़फ़ा के बाद मेसी के पास को एअर बंगा ने गोल में तबदील करते हुए मुक़ाबले को बराबर किया ।

TOPPOPULARRECENT