Monday , January 22 2018

मेहरीन फ़ारूक़ी ऑस्ट्रेलिया की पहली मुस्लिम रुकन पार्लियामेंट

सिडनी, 10 अप्रेल: हमा मज़हबी-ओ-हमा तहज़ीबी मुल्क ऑस्ट्रेलिया ने अपनी एक नई तारीख रक़म की है जहां पाकिस्तानी निज़ाद एक मुस्लिम ख़ातून इस मुल्क की पहली रुकन पार्लियामेंट मुंतख़ब होगई हैं जिस से इस मुल्क की सियासत में नई बुनियाद पड़ी है। ऑस्

सिडनी, 10 अप्रेल: हमा मज़हबी-ओ-हमा तहज़ीबी मुल्क ऑस्ट्रेलिया ने अपनी एक नई तारीख रक़म की है जहां पाकिस्तानी निज़ाद एक मुस्लिम ख़ातून इस मुल्क की पहली रुकन पार्लियामेंट मुंतख़ब होगई हैं जिस से इस मुल्क की सियासत में नई बुनियाद पड़ी है। ऑस्ट्रेलिया की पहली मुस्लिम रुकन पार्लियामेंट बनने वाली पाकिस्तानी निज़ाद ख़ातून मेहरीन फ़ारूक़ी ने कहा कि ऑस्ट्रेलिया का पार्लियामेंट मुख़्तलिफ़ मज़ाहिब और सक़ाफ़्तों का इमतिज़ाज-ओ-गहवारा है और हमें ऐसे ही पार्लियामेंट की ज़रूरत है, जिस से दुनिया को ये दिखाई दिया गया है कि हम हमा तहज़ीबी मुआशरे की क़दर करते हैं।

मेहरीन फ़ारूक़ी जो एक मुस्लिम माहिर तालीम हैं, न्यू साउथ वेल्ज़ के एवान बाला में ग्रेंस पार्टी की नुमाइंदगी करेंगी। वो कीट फ़ैहरमीन की जानशीन होंगी जो सनेट की नशिस्त पर मुक़ाबले के लिए इस नशिस्त से सबुकदोश हुई थीं। फ़ैहरमीन ने कहा कि मेहरीन का पाकिस्तानी पसे मंज़र ना सिर्फ़ ग्रेंस पार्टी के लिए एक नई बुनियाद फ़राहम करेगा बल्कि इस से न्यू साउथ वेल्ज़ की सियासत को भी एक नई बुनियाद फ़राहम होगी।

मेहरीन फ़ारूक़ी 1992 में अपने ख़ानदान के साथ पाकिस्तान से ऑस्ट्रेलिया को मुंतक़िल हुई थीं। मेहरीन फ़ारूक़ी ने कहा कि इन का इस्लामी अक़ीदा ही उन के पसे मंज़र का वाहिद असल-ओ-बुनियादी अंसर है।

TOPPOPULARRECENT