Monday , December 18 2017

मैंने जायदाद के तनाज़ा में सब को क़त्ल कर दिया : मुल्ज़िम

बाली वुड अदाकारा लैला ख़ान की गुमशुदगी अग़वा और क़त्ल मुआमला ने इस वक़्त एक नया रुख इख्तेयार कर लिया जब अहम मुल्ज़िम परवेज़ टॉक ने क्राईम ब्रांच के सुराग़ रसानों से बात करते हुए इन्किशाफ़ (ज़ाहिर) किया कि लैला ख़ान की वालिदा का वो फ़ैसला जह

बाली वुड अदाकारा लैला ख़ान की गुमशुदगी अग़वा और क़त्ल मुआमला ने इस वक़्त एक नया रुख इख्तेयार कर लिया जब अहम मुल्ज़िम परवेज़ टॉक ने क्राईम ब्रांच के सुराग़ रसानों से बात करते हुए इन्किशाफ़ (ज़ाहिर) किया कि लैला ख़ान की वालिदा का वो फ़ैसला जहां उन्होंने अपने दूसरे शौहर आसिफ़ शेख़ इगत पूरी में वाक़्य ( मौजूद) उन के वसीअ-ओ-अरीज़ फ़ार्म हाउस का निगरां मुक़र्रर किया था लैला ख़ान और इस के दीगर ( अन्य) अरकान ख़ानदान के क़त्ल की वजह बना ।

टॉक जम्मू-ओ-कश्मीर का एक फॉरेस्ट कौनट्रैक्टर है जिस के मुश्तबा तौर पर लश्कर-ए-तयबा से भी रवाबित (सबंध) हैं ने सुराग़ रसानों को बताया था कि उसे लैला ख़ान की वालिदा ( माँ) और आसिफ़ की ज़रूरत से ज़्यादा नज़दीकियां-ओ-क़ुरबत पसंद नहीं थी ।

हैरत अंगेज़ बात ये है कि टॉक लैला ख़ान की माँ का तीसरा शौहर है । इसी दौरान आसिफ़ शेख़ से भी पूछगिछ की गई । तहक़ीक़ाती ज़राए ( सूत्रों) के मुताबिक़ गुज़शता साल लैला ख़ान और उन के अरकान ख़ानदान इगत पूरी में अपने फ़ार्म हाउस पर तातीलात ( छुट्टियां) गुज़ारने गए थे वहीं लैला की वालिदा ( पिता) ने टॉक को बताया था कि वो आसिफ़ शेख़ को जायदाद का निगरान मुक़र्रर करने के बारे में सोच रही है ।

ज़राए ने ये भी बताया कि इसके लिए इसने एक मुख्तारनामा भी तैयार करवाया था जिस के बाद टॉक ने तमाम अफ़राद को रास्ते से हमेशा के लिए हटाने का फ़ैसला कर लिया था । सुराग़ रसानों को फ़ार्म हाउस के क़रीब से छः ढाँचे दस्तयाब हुए जिन के बारे में ये कहा जा रहा है कि वो ढाँचे लैला ख़ान और इस के दीगर अरकान ख़ानदान के होंगे ।

यहां इस बात का तज़किरा भी ज़रूरी है कि टॉक ने क़बल अज़ीं ये इद्दिआ ( दावा) किया था कि लैला और उसके अरकान ख़ानदान दुबई में हैं लेकिन जब जम्मू-ओ-कश्मीर पुलिस ने जब गुज़शता माह इसे धोका दही के एक मुआमला में गिरफ़्तार कर के पूछगिछ की तो इस ने ये एतराफ़ ( कुबूल) किया था कि इसने लैला और इस के अरकान ख़ानदान को महाराष्ट्रा में क़त्ल कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT