Monday , July 16 2018

मैं तमाम मुस्लमानों और अरबों से नफ़रत करता हूँ : अमरीकी शहरी

न्यूयार्क। 8 जनवरी (एजैंसीज़) न्यूयार्क के एक शहरी जिस के ख़िलाफ़ इस्लामी मर्कज़ और एक हिन्दू मंदिर पर हमला करके मुनाफ़िरत फैलाने का इल्ज़ाम आइद किया गया है, इस ने कहा था कि वो तमाम मुस्लमानों और अरबों से नफ़रत करता है और उन्हें ज़

न्यूयार्क। 8 जनवरी (एजैंसीज़) न्यूयार्क के एक शहरी जिस के ख़िलाफ़ इस्लामी मर्कज़ और एक हिन्दू मंदिर पर हमला करके मुनाफ़िरत फैलाने का इल्ज़ाम आइद किया गया है, इस ने कहा था कि वो तमाम मुस्लमानों और अरबों से नफ़रत करता है और उन्हें ज़्यादा से ज़्यादा नुक़्सान पहुंचाना चाहता है। 40 साला ए लीज़ीइर लीनजनड को आतिशज़नी और मुनाफ़िरत फैलाने वाले जराइम के इर्तिकाब पर ज़्यादा से ज़्यादा उम्र क़ैद की सज़ा दी जा सकती है।

इस ने पुलिस हुक्काम से बात करते हुए कहा कि इस ने इस्लामी मर्कज़ पर इस लिए हमला किया क्योंकि इस का ख़्याल है कि मुस्लमान उन की जान लेने की कोशिश कररहे हैं। लीज़ीइर की दरख़ास्त ज़मानत भी मुस्तर्द की गई है। इस ने कहा कि वो मुस्लमानों और दीगर अरब शहरीयों पर बम फेंकते हुए उन्हें हलाक करदेगा। लीज़ीइर एक ट्रक ड्राईवर है। इस ने नए साल के मौक़ा पर कोइनस के इलाक़ा में पाँच बम फेंके थे जिस में मज़कूरा इस्लामी मर्कज़ भी शामिल है जिस की इमारत में एक मंदिर और एक स्टोर भी क़ायम किया गया है।

लीज़ीइर ट्रक ड्राईवर ज़रूर है लेकिन गुज़श्ता कुछ अर्सा से वो बेकार है। शायद इस लिए वो चिड़चिड़ेपन का शिकार है। एक और वजह ये है कि उसे एक बार इस्लामी मर्कज़ के बैत उल-ख़ला को इस्तिमाल करने की इजाज़त नहीं दी गई थी।

TOPPOPULARRECENT