Monday , May 21 2018

मैं सिर्फ़ हिन्दुओं का लीडर नहीं हूँ: मोदी

हरिद्वार, 27 अप्रैल: ( पी टी आई ) गुजरात के वज़ीर ए आला नरेंद्र मोदी ने इद्दिआ किया है कि वो सिर्फ़ हिन्दुओं के लीडर नहीं हैं और उनका मंशूर ये है कि सब की सेहत मंदाना फ़लाह-ओ-बहबूद होनी चाहीए । मोदी ने हरिद्वार में बाबा राम देव के आश्रम मे

हरिद्वार, 27 अप्रैल: ( पी टी आई ) गुजरात के वज़ीर ए आला नरेंद्र मोदी ने इद्दिआ किया है कि वो सिर्फ़ हिन्दुओं के लीडर नहीं हैं और उनका मंशूर ये है कि सब की सेहत मंदाना फ़लाह-ओ-बहबूद होनी चाहीए । मोदी ने हरिद्वार में बाबा राम देव के आश्रम में ख़िताब करते हुए कहा कि गुजरात में जहां फ़सादाद आम बात थे और मासूमों को क़त्ल किया जाता था गुज़शता 12 साल से फ़साद नहीं हुआ है ।

उन्होंने इद्दिआ किया कि तरक़्क़ी का उनका मॉडल सब के लिए बेहतरी का है ताहम उन्होंने गुजरात में माबाद गोधरा मुस्लिम कश फ़सादाद के ताल्लुक़ से रास्त कोई तब्सिरा करने से गुरेज़ किया । मोदी ने मरकज़ी हुकूमत पर तन्क़ीद की और कहा कि इस ने हुकूमत के ख़िलाफ़ ख़्यालात का इज़हार करने पर बाबा राम देव को निशाना बनाया है ।

उन्होंने कहा कि वो दिल्ली के हुक्मरानों से सवाल करना चाहते थे हैं कि आया जम्हूरियत में अपने नज़रियात का इज़हार करना जुर्म है ? क्या ये ग़लत है कि हुकूमत के मुख़ालिफ़ ख़्यालात ज़ाहिर किए जाएं। उन्होंने कहा कि हुकूमत ने इसी वजह से बाबा राम देव को निशाना बनाया है ।

राम देव के आश्रम में कुछ मज़हबी क़ाइदीन भी मौजूद थे और उन्होंने मोदी की क़ियादत की सताइश करते हुए कहा कि इन में ये काबिलीयत है कि मुल्क को करप्शन की बुराई से नजात दिलाएं। बाबा राम देव ने कहा कि एक ऐसे वक़्त जब करप्शन उरूज पर है मोदी ही मुल्क को दरकार क़ियादत फ़राहम कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT