Saturday , December 16 2017

मैं हनूज़ सद फ़ीसद सेहत याब नहीं: गेल

वेस्ट इंडीज़ से ताल्लुक़ रखने वाले रॉयल चैलेंजर्स बैंगलोर के धमाको बैटस्मेन क्रीस गेल ने कहा है कि वो हनूज़ अज़लात में जकड़न के ज़ख़म से सद फ़ीसद सहतयाब नहीं हुए हैं।

वेस्ट इंडीज़ से ताल्लुक़ रखने वाले रॉयल चैलेंजर्स बैंगलोर के धमाको बैटस्मेन क्रीस गेल ने कहा है कि वो हनूज़ अज़लात में जकड़न के ज़ख़म से सद फ़ीसद सहतयाब नहीं हुए हैं।

इस ज़ख़म की वजह से क्रीस गेल अपनी टीम के शुरुआती चार मुक़ाबलों में शामिल‌ नहीं हो पाए थे। एडीडास फ़ीफ़ा फ्लैग बीरर की तक़रीब में ख़बररसां एजैंसी पी टी आई से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए गेल ने कहा कि वो अज़लात में जकड़न की तकलीफ़ से मुकम्मल सहतयाब नहीं हुए हैं और मैदान पर वो हनूज़ ख़ुद को सद फ़ीसद आरामदेह महसूस नहीं कररहे हैं।

गेल के मुताबिक‌ वो अपने ज़ख़म और तकलीफ़ का बारीकबीनी से जायज़ा ले रहे हैं। बैंगलौर के लिए गेल ने ताहाल तीन मुक़ाबलों में 85 रन‌ स्कोर किए हैं और वो अपने साथी ओपनर विकेट कीपर बैटस्मेन पार्थीव पटेल के साथ इनिंग का आग़ाज़ करते हुए आरामदेह महसूस कररहे हैं क्योंकि वो टीम को दूसरे सिरे से बेहतर शुरूआत फ़राहम कररहे हैं।

वीराट कोहली की ज़ेर-ए-क़ियादत रॉयल चैलेंजर्स बैंगलौर को गेल और पटेल बेहतर शुरूआत फ़राहम कररहे हैं लेकिन गुजिश्ता मुक़ाबले में उन्हें दिफ़ाई चैम्पिय‌न मुंबई इंडियंस के ख़िलाफ़ 19 रन‌ की हार‌ बर्दाश्त करनी पड़ी थी। गेल ने इस ज़िमन में कहा कि मुंबई के ख़िलाफ़ गुजिश्ता मुक़ाबले में दोनों ही ओपनर्स बेहतर मुज़ाहरा नहीं कर पाए जिस की वजह से टीम कामयाबी की लकीर को उबूर करने में नाकाम रही।

गेल ने इस मुक़ाबले के दौरान अपनी टीम के साथी बौलर मैचल स्टारक और मुंबई इंडियंस के हमवतन साथी खिलाड़ी केरन पोलार्ड के दरमयान होने वाले तल्ख़ तजुर्बा पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि क्रिकेट में इस तरह के हालात होते हैं क्योंकि दबाव‌ के लमहात में खिलाड़ियों पर भी इस का मनफ़ी असर होता है।

TOPPOPULARRECENT