Thursday , December 14 2017

मोईली पर गुरूदास दास गुप्ता का इल्ज़ाम

सी पी आई क़ाइद गुरु दास दास गुप्ता ने आज मर्कज़ी वज़ीर पेट्रोलियम वीरप्पा मोईली पर इल्ज़ाम आइद किया कि इलेक्शन कमीशन की हिदायात की खुल्लम खुल्ला ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए और काबीना के फ़ैसले को तस्लीम ना करते हुए उन्होंने मुबय्यना तौर

सी पी आई क़ाइद गुरु दास दास गुप्ता ने आज मर्कज़ी वज़ीर पेट्रोलियम वीरप्पा मोईली पर इल्ज़ाम आइद किया कि इलेक्शन कमीशन की हिदायात की खुल्लम खुल्ला ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए और काबीना के फ़ैसले को तस्लीम ना करते हुए उन्होंने मुबय्यना तौर पर गैस की क़ीमतों में दुगुना इज़ाफ़ा करने की हिदायत दे दी है ताकि रिलाइंस को फ़ायदा पहुंचाया जा सके।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और चीफ़ इलेक्शन कमिशनर वी एस संपत को अलाहदा अलाहदा बात में उन्होंने ज़ोर दिया कि गै़रक़ानूनी हुक्म नामे पर अमल आवरी रोक दी जाये। इलेक्शन कमीशन से उन्होंने ख़ाहिश की कि हुकूमत को हिदायत दी जाये कि क़ुदरती गैस की क़ीमतों में इज़ाफे को मुल्तवी करने की हिदायत दी जाये।

उन्होंने कहा कि मोईली ने सीनियर ओहदेदारों के मश्वरे को मुस्तरद करते हुए क़ीमतों में 17मई से इज़ाफे का हुक्म दे दिया है और उन पर एक‌ अप्रैल से अमल आवरी करने की हिदायत दी है। हालाँकि इलेक्शन कमीशन ने हिदायत दी थी लेकिन रिलाइंस को फ़ायदा पहुंचाने वज़ीर पेट्रोलियम ने उसे भी नजरअंदाज़ कर दिया।

TOPPOPULARRECENT