Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / मोटर गाड़ियां ग़लत जगह पार्किंग करने पर जेल

मोटर गाड़ियां ग़लत जगह पार्किंग करने पर जेल

हैदराबाद 12 मार्च: हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में मोटर गाड़ीयों की पार्किंग का मसला दिन बह दिन नाज़ुक होता जा रहा है। ट्रैफ़िक के बहाव में रुकावट बनने वाली सड़क के किनारे पार्किंग गाड़ीयों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने के लिए पुलिस ने सख़्त इक़दामात शुरू किए हैं जो गाड़ी ग़लत जगह पार्क की जाये तो मोटर के मालिक को जेल की सज़ा दी जाएगी।

हैदराबाद ट्रैफ़िक पुलिस ने फ़ैसला किया है कि नए उसूल-ओ-क़वाइद के मुताबिक़ मुतवातिर ख़िलाफ़वरज़ी करने वालों को सज़ा दी जाएगी । अगर कोई भी मोटर रां अपनी गाड़ी किसी नामौज़ूं मुक़ाम पर खड़ा करेगा तो उस के लिए ख़तरा है। शहर में किसी भी मुक़ाम पर अगर किसी मोटर रां ने अपनी गाड़ी दूसरी सवारीयों के लिए रुकावट बनती है और इस गाड़ी को बे ढंगे पन से सड़क पर टहराया गया है तो इस तरह मुतवातिर तीन दफ़ा ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले को जेल की सज़ा दी जाएगी।

शहरीयों में बेदारी पैदा करने के लिए ट्रैफ़िक पुलिस ने मोटर रानों से ख़ाहिश की है कि वो अपनी गाड़ीयों को पार्किंग जगह पर ही टहराया करें। सड़क के किनारे बे-तरतीब से गाड़ियां टहराने से दुसरे सवारीयों को मुश्किलात पेश आती हैं। ग़लत जगह पर ग़लत तरीके से पार्किंग के बाइस ही आए दिन सड़क हादिसे हो रहे हैं। एडिशनल कमिशनर पुलिस ट्रैफ़िक जेतिंदर ने कहा कि हमने एसे लोगों की निशानदेही करना शुरू की है जो जुर्माने की रक़म अदा करने की परवाह नहीं करते और ट्रैफ़िक उसूलों को तोड़ने के आदी बन जाते हैं।

सड़क पर दूसरों का ख़्याल किए बग़ैर मन-मानी करते हैं जहां दिल चाहा अपनी गाड़ी पार्क कर देते हैं पार्किंग से मुताल्लिक़ ख़िलाफ़ वरज़ीयों के अलावा ट्रैफ़िक पुलिस ने तेज़ रफ़्तारी से गाड़ी चलाने सिगनल तोड़ने और सेल फ़ोन पर ड्राइविंग करने वालों के ख़िलाफ़ भी सख़्त कार्रवाई करने का फ़ैसला किया है।

अब तक पुलिस इस तरह की ख़िलाफ़ वरज़ीयों पर चालान जारी करती थी लेकिन अब चार्ज शीट दाख़िल कर के अदालतों से सज़ा तजवीज़ करने की अपील की जाएगी। उस वक़्त मोटर रानों की ग़लत पार्किंग करने पर 200 ता 1000 रुपये के बीच जुर्माना किया जाता है। हर माह पार्किंग की ख़िलाफ़ वरज़ीयों पर ज़ाइद अज़ दो लाख चालान जारी किए जाते हैं लेकिन अब जेल भेजा जाएगा।

TOPPOPULARRECENT