Friday , December 15 2017

मोटर ट्रांसपोर्ट कांग्रेस की एक‌ अक्टूबर से मुल्क गीर हड़ताल

नई दिल्ली: ऑल इंडिया मोटर ट्रांसपोर्ट कांग्रेस ने आज ट्रांसपोर्ट शोबा को दरपेश मसाइल बिलख़ुसूस चुंगी वसूली के तरीक़े कार की यकसूई के लिये वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी से फ़ील-फ़ौर मुदाख़िलत की अपील की है और बताया कि टूल टैक्स करप्शन और ड्राईवरों को हिरासाँ करने का एक ज़रिया बन गया है।

मोटर ट्रांसपोर्ट कांग्रेस का ये दावा है कि वो मुल्क भर में 93 लाख ट्रक्स‌ और 50 लाख बसेस और टूरिस्ट आपरेटर्स की नुमाइंदगी करती है । एक‌ अक्टूबर से मुल्क गैर सतह पर हड़ताल का ऐलान किया है। तंज़ीम ने आज एक बयान में कहा कि वज़ीरे आज़म के ये नारे अच्छे दिन , सब का साथ , सब का विकास , मेक इन इंडिया , हिन्दुस्तान में आसान बिज़नस , ख़ुशहाल लोगों के लिये हैं जब कि ट्रांसपोर्ट शोबा के लिये हुनूज़ एक ख़ाब बन गए हैं।

क्यों कि ज़्यादा से ज़्यादा टैक्स अदा करने के बावजूद ट्रांसपोर्ट शोबा बोहरान का शिकार है। जबरन टैक्स की वसूली और सख़्त गैर पालिसीयों और क़वानीन की वजह से करप्शन हिरासानी और तावान की हौसला-अफ़ज़ाई हो रही है जिसके पेशे नज़र ट्रांसपोर्ट शोबा का वजूद ख़तरा से दो-चार होगया है।

तंज़ीम ने इस ख़ुसूस में वज़ीरे आज़म से मदाख़िलत की अपील करते हुए कहा कि नेशनल हाईवे अथॉरीटी इंडिया के आदाद-ओ-शुमार के मुताबिक़ मुल्क भर में 373 टूल टैक्स की वसूली के मराकज़ क़ायम हैं। जिस में 1,73,000 करोड़ की सरमायाकारी की गई और अब तक 72,300 करोड़ रुपये वसूल कर लिए गए हैं।

ये भी इल्ज़ाम आइद किया गया कि चुंगी वसूली का तरीका कार शफ़्फ़ाफ़ नहीं है जिस में धांदलीयाँ और बे क़ाईदगीयाँ पाई जाती है। टूल टैक्स की अदाएगी के लिये मुतवातिर गाड़ियां रोकने से 87,000 करोड़ का इंधन और वक़्त ज़ाए हो रहा है। मोटर ट्रांसपोर्ट कांग्रेस ने वज़ीर आज़म से मुतालिबा किया कि ट्रांसपोर्ट शोबा को बगैर किसी रुकावट के टैक्स की अदाएगी की सहूलत फ़राहम की जाये और ये इंतिबाह दिया है कि मुल़्क गीर हड़ताल से यौमिया 1700करोड़ का नुक़्सान होगा और अशिया-ए-ज़रुरीया के साथ दीगर अशिया-ए-की सरबराही मस्दूद हो जाएगी ।।

TOPPOPULARRECENT