Thursday , September 20 2018

मोदी अपना रवैया बदले दिग्विजय सिंह का मश्वरह

आदिलाबाद 17 अगस्त: कांग्रेस के सीनईर दिग्विजय सिंह ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को मश्वरह दिया कि वो मसला कश्मीर का हल तलाश करने के लिए अपना रवैया तर्क कर दें। दिग्विजय सिंह अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत कर रहे थे।

उन्होंने पठानकोट हमला और बाद के वाक़ियात से निमटने मर्कज़ के तरीका-ए-कार पर भी तन्क़ीद की। उन्होंने कहा कि जम्मू-ओ-कश्मीर में बीजेपी अगरचे पीडीपी की हलीफ़ है लेकिन बुनियादी मसाइल पर दोनों जमातों में इत्तेफ़ाक़ राय नहीं है। ये दोनों जमातें फ़क़त इक़तिदार चाहती हैं।

दिग्विजय सिंह ने माज़ी में पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म नवाज़ शरीफ़ की एक घरेलू-ओ-ख़ानदानी तक़रीब में वज़ीर-ए-आज़म मोदी की अचानक शिरकत का मज़ाक़ उड़ाया।सिंह ने कहा कि उन्हों ( मोदी ) ने अपनी हलफ़ बर्दारी तक़रीब में पाकिस्तान ( नवाज़ शरीफ़ ) को मदऊ किया लेकिन ( नवाज़ शरीफ़ के घर) शादी की तक़रीब में शिरकत के लिए अफ़्ग़ानिस्तान के दौरे से वो पाकिस्तान पहूंच गए । जिसके दो दिन बाद पठानकोट में दहश्तगर्द हमला हुआ। जहां चार या पाँच दहश्तगर्द आए थे। एनआईए ने कहा कि छः दहश्तगर्द थे। लेकिन सिर्फ चार लाशें दस्तयाब हुईं। बाक़ी दो दहश्तगर्द कहाँ गए? कांग्रेस लीडर ने क़ब्लअज़ीं आदिलाबाद में किसानों की एक रैली से ख़िताब किया।

TOPPOPULARRECENT