Saturday , January 20 2018

मोदी का तबसरा तौहीन आमेज़, तलबा का एहतेजाज जारी

हैदराबाद 24 जनवरी: दलित स्कॉलर रोहित की ख़ुदकुशी पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के तबसरे को तौहीन क़रार देते हुए हैदराबाद सेंट्रल यूनीवर्सिटी के तलबा ने अपने एहतेजाज में शिद्दत पैदा करने का फ़ैसला किया है।

उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म की बे अमली उनके सियासी मुफ़ादात की मज़हर है। तलबा ने मुमलिकती वज़ीर फ़रोग़ इन्सानी वसाइल ओपेंदर कुशवाहा की एहतेजाज ख़त्म करने की अपील को भी मुस्तर्द कर दिया। उन्होंने दौरा किया जबकि एक दिन पहले मर्कज़ में रोहित की ख़ुदकुशी और इस के मालूमात करने के लिए जोडीशील कमीशन के क़ियाम का फ़ैसला किया है। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के लखनऊ यूनीवर्सिटी में किए गए तबसरे पर अदम इतमीनान का इज़हार करते हुए एहतेजाज कर रही जवाइंट एक्शण कमेटी (जेएसी) ने कहा है कि वज़ीर-ए-आज़म अगर अपने वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई ना करें तो एहतेजाज में शिद्दत पैदा की जाएगी। जय सी ए ने एक बयान में कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से ताज़ियती बयान की वसूली इंतेहाई तौहीन आमेज़ है।

बयान में कहा गया है कि रोहित और दुसरे समाजी तौर पर बाईकॉट किए जानेवाले तलबा हमेशा हिंदूतवा और मानो वाद सियासत के हमेशा मुख़ालिफ़ रहे हैं जिस पर बीजेपी वुज़रा को फ़ख़र है।

जयएसी ने बीजेपी वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई का मोदी से मुतालिबा किया। इस दौरान 7 तलबा की भूक हड़ताल चौथे दिन में दाख़िल हो गई जबकि उनके साथी दुसरे तरीक़ों से एहतेजाज जारी रखे हुए हैं। भूक हड़ताल कर रहे एक तालिब-इल्म जी प्रभाकर ने कहा कि डॉक्टर्स ने उनकी सेहत के बारे में तशवीश ज़ाहिर की है, इस के बावजूद वो अपनी हड़ताल जारी रखेंगे। जब तक हमारे मुतालिबात पूरे नहीं होते, भूक हड़ताल जारी रहेगी।

TOPPOPULARRECENT