Friday , December 15 2017

मोदी का तबसेरा ”तौहीन आमेज़’، तलबाए का एहतेजाज जारी

हैदराबाद: दलित स्कालर रोहित वीमोला की ख़ुदकुशी पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के तबसेरा को ”तौहीन’ क़रार देते हुए हैदराबाद सेंटर्ल यूनीवर्सिटी के तलबाए ने अपने एहतेजाज में मज़ीद शिद्दत पैदा करने का फ़ैसला किया है। उन्होंने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म की ”बे अमली’ उनके सियासी मुफ़ादात की मज़हर है।

तलबाए ने मुमलिकती वज़ीर फ़रोग़ इन्सानी वसाइल ओपिंदर कुशवाहा की एहतेजाज ख़त्म करने की अपील को भी मुस्तरद कर दिया। उन्होंने यहां का दौरा किया जबकि एक दिन क़बल मर्कज़ में रोहित की ख़ुदकुशी और इसके मुहर्रिकात मालूमात करने के लिए जोडिशिय‌ल कमीशन के क़ियाम का फ़ैसला किया है।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के कल लखनऊ यूनीवर्सिटी में किए गए तबसरे पर अदम इतमीनान का इज़हार करते हुए एहतेजाज कर रही जवाइंट ऐक्शण कमेटी (जेएसी ने कहा है कि वज़ीर-ए-आज़म अगर अपने वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई ना करें तो एहतेजाज में मज़ीद शिद्दत पैदा की जाएगी।

जेसीए ने एक बयान में कहा कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से ताज़ियती बयान की वसूली इंतेहाई तौहीन आमेज़ है। उन्होंने रोहित वीमोला को ”भारत माता का सपूत’ क़रार दिया है। जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने कहा कि है कि वो सख़्त अलफ़ाज़ में वज़ीर-ए-आज़म के इस रवैय्या की मज़म्मत करते हैं और रोहित की मौत पर सियासत मुनासिब नहीं। बयान में कहा गया है कि रोहित वीमोला और दीगर समाजी तौर पर बाईकॉट किए जानेवाले तलबा-ए-हमेशा हिंदूतवा और मानोवाद सियासत के हमेशा मुख़ालिफ़ रहे हैं जिस पर बीजेपी वुज़रा को फ़ख़र है।

जेएसी ने बीजेपी वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्य‌वाई का मोदी से मुतालिबा किया। इस दौरान7 तलबा-ए-की भूक हड़ताल आज चौथे दिन में दाख़िल हो गई जबकि उनके साथी दीगर तरीक़ों से एहतेजाज जारी रखे हुए हैं। भूक हड़ताल कर रहे एक तालिबे-इल्म जी प्रभाकर ने कहा कि डॉक्टर्स ने उनकी सेहत के बारे में तशवीश ज़ाहिर की है, इस के बावजूद वो अपनी हड़ताल जारी रखेंगे।

TOPPOPULARRECENT