Monday , December 18 2017

मोदी की तरक़्क़ी से कांग्रेस की मदद

जबल पुर। 18 । जून (पी टी आई) मध्य प्रदेश कांग्रेस के नायाब सदर सज्जन सिंह वर्मा ने अपना एहसास ज़ाहिर करते हुए कहा कि एन डी ए में फूट पड़ जाने से उनकी पार्टी को फ़ायदा पहूंचने का इमकान है । एन डी ए के चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को क़ौम

जबल पुर। 18 । जून (पी टी आई) मध्य प्रदेश कांग्रेस के नायाब सदर सज्जन सिंह वर्मा ने अपना एहसास ज़ाहिर करते हुए कहा कि एन डी ए में फूट पड़ जाने से उनकी पार्टी को फ़ायदा पहूंचने का इमकान है । एन डी ए के चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को क़ौमी इंतेख़ाबी कमेटी का सरबराह नामज़द करने पर बी जे पी से मायूस होचुके हैं।

सज्जन सिंह वर्मा ने कल शाम एक प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए दावा किया कि सिनियर‌ बी जे पी क़ाइदीन बिशमोल सुषमा स्वराज इस तब्दील पर ख़ुश नहीं है । उन्होंने कहा कि मोदी की तरक़्क़ी से यक़ीनी तौर पर तवील मुद्दती बुनियाद पर कांग्रेस को फ़ायदा पहुंचेगा। रुकन पार्ल्यमंट सज्जन सिंह ने कहा कि बी जे पी के एक सरवेस से ज़ाहिर होता है कि रियासत में हुकूमत मुख़ालिफ़ लहर की वजह से बरसर-ए‍इक्तेदार पार्टी के इमकानात को नुक़्सान पहुंच सकता है ।

उसकी वजह बरसर‍-ए‍-इक्तेदार पार्टी के चंद अरकान असेम्बली और वुज़रा के कारनामे हैं जिनकी वजह से हुकूमत मुख़ालिफ़ लहर पैदा हो गई है और बी जे पी के दुबारा बरसर-ए-इक्तदार आने का इमकान ख़तरे में पड़ गया है।

TOPPOPULARRECENT