Monday , September 24 2018

मोदी के दौरे से दाऊद इब्राहीम के ख़िलाफ़ कार्रवाई की तवक़्क़ो

इलाहाबाद: विश्वा हिंदू परिषद ने आज उम्मीद ज़ाहिर की है कि वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी के अचानक दौरा-ए-पाकिस्तान से सरहद पार दहशतगर्दी के अलावा दाऊद इब्राहीम, हाफ़िज़ सईद और ज़की उल रहमान लखवी जैसे दहशतगर्दी के साज़िशी सरगुनों के ख़िलाफ़ मव‌सर कार्रवाई की राह हमवार होगी।

वी एचपी के बैन-उल-अक़वामी कारगुज़ार सदर प्रवीण तोगाडिया ने जारी करदा एक बयान में कहा कि वज़ीर-ए-आज़म के अचानक और हैरत-अंगेज़ दौरा लाहौर के पस-ए-पर्दा ख़ाह कोई जो भी वजूहात हो इस से क़त-ए-नज़र हमें ये तवक़्क़ो है कि उनका दौरा-ए-पाकिस्तान, इस सरज़मीन से ताल्लुक़ रखने वाले दहशतगरदों के ख़िलाफ़ पड़ोसी मुल्क की कार्रवाई की राह हमवार करेगा।

तोगाडिया ने कहा कि पाकिस्तान वो सरज़मीन है जहां 1993के सिलसिला-वार मुंबई धमाकों का मुल्ज़िम और अंडरवर्ल्ड डाउन दाऊद इब्राहीम गुज़िशता दो दहाईयों से रुपोश है। पड़ोसी मुल्क ताहाल उसकी तरदीद करता रहा है। तोगड़िया ने मज़ीद कहा कि हम मुख़लिसाना तवक़्क़ो करते हैं कि मोदी जी पाकिस्तान को हाफ़िज़ सईद और लखवी के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए मजबूर करेंगे।

ये दोनों 26 नवंबर 2008 के मुंबई दहशतगर्द हमलों के बावजूद पड़ोसी मुल्क में हुनूज़ आज़ादी घूम रहे हैं। अगर पड़ोसी मुल्क सईद और लखवी को हिन्दुस्तान मुल्क बदर करने से इत्तेफ़ाक़ करता है तो ये हमारे वज़ीर-ए-आज़म की सबसे बड़ी कामयाबी होगी।

TOPPOPULARRECENT