Monday , November 20 2017
Home / AP/Telangana / मोदी के ख़िलाफ़ एहतेजाज आम आदमी पार्टी कारकुन गिरफ़्तार

मोदी के ख़िलाफ़ एहतेजाज आम आदमी पार्टी कारकुन गिरफ़्तार

हैदराबाद 08 अगस्त: शहर में आम आदमी कारकुनों की गिरफ़्तारी के बाद सनसनी फैल गई है। वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को मुख़ालिफ़ दलित क़रार देते हुए मुनाक़िदा चलो हैदराबाद प्रोग्राम को अमलन नाकाम बनादिया गया और एल्बी स्टेडीयम की तरफ से तमाम रास्तों पर नाका बंदी कर दी गई थी आम आदमी पार्टी के कारकुन अचानक नमूदार हुए और एहतेजाज करते हुए एल्बी स्टेडीयम की तरफ बढ़ने की कोशिश कर रहे थे।

पुलिस ने उन्हें लिबर्टी चौराहे के पास गिरफ़्तार करके गांधीनगर पुलिस स्टेशन मुंतक़िल कर दिया। तक़रीबन 40 कारकुनों को पुलिस ने हिरासत में लेते हुए पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया। कारकुनों से मुलाक़ात के लिए आम आदमी पार्टी तेलंगाना कन्वीनर प्रोफेसर वीशवीशोर राव‌ भी पहूंच गए। कारकुनों ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को मुख़ालिफ़ दलित क़रार देते हुए उनके ख़िलाफ़ नारा बाज़ी की और रुकने असेंबली राजा सिंह की गिरफ़्तारी का मुतालिबा किया।

कारकुन मोदी वापिस जाओ के नारे बुलंद किए और केसीआर को भी मुख़ालिफ़ दलित क़रार दिया। एहतेजाज में मुहम्मद ख़ालिद , आम आदमी पार्टी तेलंगाना के क़ाइद मुहम्मद इर्फ़ान कादरी सिकंदराबाद हलक़ा से नतन-ओ-दुसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT