Friday , December 15 2017

मोदी को वाराणासी से कामयाबी का यक़ीन नहीं मालूम होता :मनीष सिसोदिया

आम आदमी पार्टी क़ाइद मनीष सिसोदिया ने भारतीय जनता पार्टी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी से वज़ाहत तल्ब की कि इन में इतनी जुराअत क्यों नहीं है कि वो आम इंतेख़ाबात में सिर्फ़ एक नशिस्त पर मुक़ाबला करें और दो नशिस्तों पर

आम आदमी पार्टी क़ाइद मनीष सिसोदिया ने भारतीय जनता पार्टी के विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी से वज़ाहत तल्ब की कि इन में इतनी जुराअत क्यों नहीं है कि वो आम इंतेख़ाबात में सिर्फ़ एक नशिस्त पर मुक़ाबला करें और दो नशिस्तों पर नज़र ना रखें।

आम आदमी पार्टी क़ाइद मनीष सिसोदिया ने कहा कि सब से पहले तो नरेंद्र मोदी ये मालूम होने के बाद ख़ौफ़ज़दा होगए हैं कि वाराणासी महफ़ूज़ नशिस्त नहीं है क्योंकि इस बात के इशारे मिल रहे हैं कि आम आदमी पार्टी सरबराह अरविंद केजरीवाल यहां से इंतेख़ाबी मुक़ाबला करेंगे।

इस से ज़ाहिर होता है कि मोदी को जम्हूरीयत में यक़ीन नहीं है इन में मुक़ाबले का सामना करने केलिए दरकार काफ़ी हौसला नहीं है। उन के ख़िलाफ़ कोई भी मुक़ाबला करें इस से कोई फ़र्क़ नहीं पड़ना चाहिए । इस से मालूम होता है कि मोदी सिर्फ़ आइन्दा वज़ीर-ए-आज़म बनने की ख़ाहिश रखते हैं।

मनीष सिसोदिया ने कहा कि हफ़्ते के दिन बी जे पी ने सीनियर पार्टी क़ाइदीन बिशमोल विज़ारते उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी केलिए इंतेख़ाबी हलक़ों का ताय्युन किया। पार्टी ने मोदी को वाराणासी से उम्मीदवार बनाया जिस की नुमाइंदगी क़ब्लअज़ीं सीनियर क़ाइद मुरली मनोहर जोशी करते थे। इतवार के दिन केजरीवाल ने बैंगलोर के जल्सा-ए-आम में कहा कि अगर अवाम की ख़ाहिश हो तो वो वाराणासी से मोदी के ख़िलाफ़ मुक़ाबला करेंगे।

TOPPOPULARRECENT