Friday , December 15 2017

मोदी गुजरात फ़सादाद 2002 के असल साज़िशी : भट्ट

अहमदाबाद २४ दिसम्बर: (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी पर मुअत्तल आई पी एस ओहदेदार संजीव भट्ट ने आज एक बार फिर गुजरात फ़सादाद दौर के बाज़ रिकॉर्ड्स तक रसाई की दुबारा दरख़ास्त करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि नरेंद्र मोदी ने भी ग

अहमदाबाद २४ दिसम्बर: (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी पर मुअत्तल आई पी एस ओहदेदार संजीव भट्ट ने आज एक बार फिर गुजरात फ़सादाद दौर के बाज़ रिकॉर्ड्स तक रसाई की दुबारा दरख़ास्त करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि नरेंद्र मोदी ने भी गुजरात फ़सादाद की असल साज़िश तैयार की थी।

उन्होंने नानावती कमीशन से दरख़ास्त की कि रियास्ती डी जी पी, ए डी जी पी और सुराग़ रसानी ब्यूरो के इलावा एस आई टी के सरबराह को हिदायत दी जाये कि वो बाज़ रिकॉर्ड्स तक संजीव भट्ट को रसाई फ़राहम करें और ऐस आई टी के इजलास पर उन के दिए हुए ब्यानात तक भी रसाई फ़राहम की जाये।

संजीव भट्ट ने नानावती कमीशन को एक मकतूब रवाना करते हुए कहा कि इन की इस ख़ाहिश की मुख़ालिफ़त फ़ित्री है। रियास्ती हुकूमत जहां अब भी नरेंद्र मोदी चीफ़ मिनिस्टर हैं, इस की मुख़ालिफ़त कर रही है क्योंकि मोदी ही दरहक़ीक़त 2002-ए-फ़सादाद के असल साज़िशी हैं।

TOPPOPULARRECENT