Saturday , December 16 2017

मोदी तरक़्क़ी के सफ़ीर , ख़ौफ़ की अलामत नहीं : नक़वी

नरेंद्र मोदी को ख़ौफ़ की अलामत नहीं बल्कि तरक़्क़ी का सफ़ीर क़रार देते हुए नायब सदर बी जे पी मुख़तार अब्बास नक़वी ने मुफ़ादात हासिला पर तन्क़ीद की जो ये दावा कररहे हैं कि पार्टी ने आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए टिकट देने के सिलसिले म

नरेंद्र मोदी को ख़ौफ़ की अलामत नहीं बल्कि तरक़्क़ी का सफ़ीर क़रार देते हुए नायब सदर बी जे पी मुख़तार अब्बास नक़वी ने मुफ़ादात हासिला पर तन्क़ीद की जो ये दावा कररहे हैं कि पार्टी ने आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात के लिए टिकट देने के सिलसिले में मुस्लिम बिरादरी के साथ इंसाफ़ नहीं किया है।

उन्होंने कहा कि अक़िलियती तबक़े को हमा जहती तरक़्क़ी की ज़रूरत है और इस के लिए समाजी और सियासी बाइख़तियारी ज़रूरी है। उन्होंने तैक़ून‌ दिया कि बी जे पी मर्कज़ में एक बार बरसर-ए-इक्तदार आजाए तो बी जे पी काफ़ी और मुंसिफ़ाना दिलचस्पी के साथ मुबय्यना नुक़्सानात की पाबजाई करेगी।

उन्होंने कहा कि मुसलमानों को इंतेख़ाबी मैदान में उतरने के लिए कई गुना ज़्यादा तेज़ रफ़्तार तरक़्क़ी की ज़रूरत है। उन्होंने कहा कि सियासी पार्टीयां बेशक मुसलमानों को टिकट दे देती हैं और मौक़े फ़राहम करदेती हैं लेकिन उनका इरादा मुख़लिसाना नहीं होता। वो ऐसा निज़ाम क़ायम करना नहीं चाहतीं जो बिरादरी की समाजी, मआशी और तालीमी सूरत-ए-हाल तबदील करसके।

नायब सदर बी जे पी ने कहा कि बी जे पी ने उन अफ़राद की मदद करने के लिए तहरीक का आग़ाज़ किया है जिन्हें अलग थलग कर दिया गया है या जो बाज़ ग़लत फ़हमियों की वजह से बरहम हैं। हमें उम्मीद‌ है कि अक़िलियतें हमारी चार क़दम पेशरफ़त के जवाब में कम अज़ कम दो क़दम आगे आयेंगी।

उन्होंने कांग्रेस, समाजवादी पार्टी और बहुजन समाज पार्टी की मज़म्मत करते हुए उनपर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मोदी की तस्वीर मसख़ कररही हैं और उन्होंने आइन्दा इंतेख़ाबात में बी जे पी की कामयाबी के बारे में नविश्ता-ए-दीवार पढ़ लिया है। उन्होंने कहा कि मोदी ख़ौफ़ की अलामत नहीं बल्कि तरक़्क़ी के सफ़ीर हैं। उन्होंने एतेमाद ज़ाहिर किया कि यू पी की 50 लोक सभा नशिस्तों पर बी जे पी क़बज़ा करलेगी।

TOPPOPULARRECENT