Saturday , December 16 2017

मोदी ने नौजवान ख़ातून के साथ सेल्फी लेने से इनकार कर दिया

नई दिल्ली: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी जो लोगों के साथ मोबाईल फ़ोन के ज़रिये सेल्फी ( अज़ ख़ुद तस्वीरकशी) केलिए मशहूर हैं लेकिन उन्होंने राजपथ पर मुनाक़िदा बैन-उल-अक़वामी यौमे योगा के मौक़े पर एक ख़ातून वालंटियर के साथ सेल्फी लेने से इनकार क

नई दिल्ली: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी जो लोगों के साथ मोबाईल फ़ोन के ज़रिये सेल्फी ( अज़ ख़ुद तस्वीरकशी) केलिए मशहूर हैं लेकिन उन्होंने राजपथ पर मुनाक़िदा बैन-उल-अक़वामी यौमे योगा के मौक़े पर एक ख़ातून वालंटियर के साथ सेल्फी लेने से इनकार कर दिया।

राजपथ पर अवाम से ख़िताब के फ़ौरी बाद वज़ीर-ए-आज़म मोदी शहि नशीन से उतर गए और योगा के मुख़्तलिफ़ आसन करने केलिए दीगर 35000 शुरका में शामिल होगए। योगा करने केलिए जैसे ही वो पहली सफ़ में शामिल हुए वालंटियर के बीच लगाई हुई एक नौजवान ख़ातून उनके क़रीब पहुंच गई और उनसे अपने साथ एक सेल्फी लेने की दरख़ास्त की।

नरेंद्र मोदी ने दोनों हाथ जोड़ कर उसकी ख़ाहिश क़बूल करने से शाइस्तगी के साथ इनकार कर दिया लेकिन जैसे ही उन्हों ( मोदी) ने आसनों का आग़ाज़ किया वही ख़ातून अपनी साथी के साथ दुबारा वज़ीर-ए-आज़म के क़रीबपहुँनच गई और योग आसनों का आग़ाज़ कर दिया जिस के फ़ौरी बाद सेक्योरिटी अमला ने इन दोनो ख़वातीन को रोक लिया।

एक और शख़्स जो अपने सर पर अरबी तर्ज़ का सफ़ैद कपड़ा बांधे वज़ीर-ए-आज़म के क़रीब पहुंच रहा था सेक्योरिटी अमला ने उठा लिया ।

TOPPOPULARRECENT