मोदी पर अमर्त्य सेन के नज़रियात का शरद यादव का ख़ैर मुक़द्दम

मोदी पर अमर्त्य सेन के नज़रियात का शरद यादव का ख़ैर मुक़द्दम
नई दिल्ली 23 जुलाई ( पी टी आई )जे डी (यू ) के सदर शरद यादव ने आज नोबल ईनाम-ए-याफ़्ता अमर्त्य सेन के नरेंद्र मोदी की विज़ारत अज़मी की उम्मीदवारी के बारे में ज़ाहिर करदा नज़रियात का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि वो नामवर माहिर मआशियात के तबसरे स

नई दिल्ली 23 जुलाई ( पी टी आई )जे डी (यू ) के सदर शरद यादव ने आज नोबल ईनाम-ए-याफ़्ता अमर्त्य सेन के नरेंद्र मोदी की विज़ारत अज़मी की उम्मीदवारी के बारे में ज़ाहिर करदा नज़रियात का ख़ैर मुक़द्दम करते हुए कहा कि वो नामवर माहिर मआशियात के तबसरे से मुकम्मल तौर पर मुत्तफ़िक़ है और इसका ख़ैर मुक़द्दम करते हैं ।

उन्होंने कहा कि बी जे पी के साथ उनकी पार्टी का इत्तिहाद मोदी की वजह से ही टूट गया है ।शरद यादव ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात अवामी तवज्जु करप्शन ,बेरोज़गारी और काश्तकारों की हालत-ए-ज़ार जैसे सुलगते हुए मसाइल से हटाने के ज़िम्मेदार हैं । उन्होंने कहा कि बड़ी पार्टीयां बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस और अप्पोज़ीशन बी जे पी ग़ैर अहम मसाइल पर एक दूसरे पर कीचड़ उछालने में मुलव्विस हैं जब से गुजरात का ये शख़्स क़ौमी मंज़र पर आया है ये नाटक शुरू होगया है । उन्होंने ताहम चीफ़ मिनिस्टर बिहार नितीश कुमार के इस तबसरे से दूरी इख़तियार की कि मिड डे मेल सानिहा बी जे पी की साज़िश है ।

Top Stories